Behandeling in Westerwatering. Fysiotherapeut legt goed uit waarom, hoe en wat de behandeling inhoud. Bespreekt voortgang en luistert goed naar de bevindingen van de patient.

Erna de Koning

Ik kon snel terecht en ik was van mijn klachten af. Heel betrokken therapeut!

Romeo Bakker

Helder uitleg gekregen over de gang van zaken en het maken van plannen

Hij nam mij serieus en gaf mij goede adviesen en gaf mij de tijd en ruimte om die op te schrijven. Ik voelde me voor heel erg serieus genomen en hij begreep wat hij deed met mijn enkel. kon me ook... Hij nam mij serieus en gaf mij goede adviesen en gaf mij de tijd en ruimte om die op te schrijven. Ik voelde me voor heel erg serieus genomen en hij begreep wat hij deed met mijn enkel. kon me ook vertellen en laten zien waarom het nog pijn deed.

Piet Kuiper

Het is een goede en gezellige fysiotherapeut

Hij legt alles goed uit en denkt met je mee en gaat je geen onnodige behandelingen aan praten.

Anne Marie Snijder

Als fysiotherapeut in het water is hij vriendelijk , geeft duidelijk aan wat er verwacht word met de oefeningen ,vraagt elke week weer hoe het ermee staat en past daar de oefeningen op aan. Prima... Als fysiotherapeut in het water is hij vriendelijk , geeft duidelijk aan wat er verwacht word met de oefeningen ,vraagt elke week weer hoe het ermee staat en past daar de oefeningen op aan. Prima ervaring.

Het een goede fysiotherapeut hij heeft ook mijn vrouw een paar jaar geleden ook heel goed behandeld wij zij zeer tevreden