Goede behandeling, je kan snel terecht, goede deskundigheid.

Wat ik fijn vind is dat er ook echt behandelend wordt en je niet alleen naar huis gestuurd wordt met oefeningen. Verder komt de therapeut professioneel over, wat vertrouwen geeft.

Duidelijke hulp gegeven, het lijkt te werken en geeft mij meer inzicht in hoe mijn lichaam werkt

Vriendelijk serieus professioneel. Gaf beel informatie.

Ze bespreekt met de patiënt wat de klachten zijn, en besteed daar ook aandacht aan.

Carla Geurdes

Belangstelling voor randverschijnselen en inlevingsvermogen in privesituaties.

D Van Egdom

Claudia is zeer vakkundig en luister goed naar mij waar ik een probleem heb. Ze staat open voor vragen en dat is prettig.

Begrip en goede uitleg. Goede begeleiding ook m.b.t. overgang van alleen therapie naar de sportzaal.

Ik gebruik deze ruimte om mijn mening weer te geven over dit soort vragenlijsten. Ik vind dat dit moet stoppen, vooral vragen over deskundigheid van de behandelaar en over de behandeling. Niet dat... Ik gebruik deze ruimte om mijn mening weer te geven over dit soort vragenlijsten. Ik vind dat dit moet stoppen, vooral vragen over deskundigheid van de behandelaar en over de behandeling. Niet dat ik niet tevreden was, maar wel om de manier waarop met vakmensen, deskundigen wordt omgegaan. Ik vind het eigenlijk schandalig. Zal ook nooit meer dit soort vragenlijsten invullen.