Ellen Bergakker

Alex Savelkoul is duidelijk een zeer ervaren, bedreven en empathische fysiotherapeut. Hij denkt in oplossingen en ik ben er een mens, niet een getal. Ik voel me gehoord maar zeker ook geholpen door... Alex Savelkoul is duidelijk een zeer ervaren, bedreven en empathische fysiotherapeut. Hij denkt in oplossingen en ik ben er een mens, niet een getal. Ik voel me gehoord maar zeker ook geholpen door zijn deskundige aanpak van klachten in het verleden. Dat hij de miracle cure voor artrose niet heeft, is hem niet aan te merken. Daar kan hij niets aan doen behalve adviezen geven vwb beweging en grenzen aangeven. Dat doet hij dan ook uitstekend. Ik heb uitermate tevreden en blij met hem als fysiotherapeut.

Buitengewone goede behandeling en prima contact.

Sylvia Lissenberg

Ik werd nog nooit op deze manier geholpen, Jasper dacht top mee over de problemen waar ik tegen aan liep. We waren samen bezig om het in mijn dagelijks leven toe te passen. Het werd geen moeten om... Ik werd nog nooit op deze manier geholpen, Jasper dacht top mee over de problemen waar ik tegen aan liep. We waren samen bezig om het in mijn dagelijks leven toe te passen. Het werd geen moeten om te gaan maar een plezierige tijd. Ik word over ongeveer een half jaar aan mijn rug geopereerd en kom zeker bij jullie terug.

Marloes

Vriendelijke en professionele behandelaar en blij met het goede resultaat.

Cokette

Ik werd behandeld door Alex die mij goed begreep en mij tijdelijk even verlichting gaf in mijn rug

Denise coenders

Ze luisteren goed naar je
Helpen je goed met waar je last van hebt