De dokter wist niet wat het was. Ik hoefde maar 3 dingen te zeggen en de fysio wist het al meteen. Ik heb duidelijke uitleg gekregen over mijn “kwaaltje”, daarbij kreeg ik een goede uitleg over de... De dokter wist niet wat het was. Ik hoefde maar 3 dingen te zeggen en de fysio wist het al meteen. Ik heb duidelijke uitleg gekregen over mijn “kwaaltje”, daarbij kreeg ik een goede uitleg over de oefeningen om mijn herstel wat te versoepelen/ versnellen. Dit heeft goed uitgepakt! Nu een paar maanden verder en geen last meer van gehad.

Gerda Zandberg

De deskundigheid en de toewijding/ betrokkenheid van Jürjen Keizer.

Open persoonlijkheid, deskundig en neemt de tijd

C.M.A.Caspers windstilte 211 3454 SJ De Meern

Zijn deskundigheid en empathie en het resultaat van de behandelingen uitstekend

Goede behandelingen gehad, oefeningen helpen en een prettig persoon.

Snelle afspraak, goed resultaat, open gesprekken over de klacht

Duidelijkheid, no nonsense, empatisch vermogen, vaardigheid, prettig mens..

Lydia

De aandacht waarmee er naar je klacht geluisterd wordt en de uitleg over de behandeling.

Alex neemt je serieus en is daarnaast zeer vakbekwaam. Geen ruwheid bij ingrepen en in goed gezamenlijk overleg de behandeling en oefeningen bespreken. Elke keer als ik met knieklachten kom, ga ik... Alex neemt je serieus en is daarnaast zeer vakbekwaam. Geen ruwheid bij ingrepen en in goed gezamenlijk overleg de behandeling en oefeningen bespreken. Elke keer als ik met knieklachten kom, ga ik een stuk beter, zo niet geheel genezen, weer naar huis! Aardige man, geen poespas.