De manier waarop Kelly met Lucas omging, erg kundig, serieus, interesse in Lucas, hem ook een schop onder zn kont geven om door te zetten. Hele fijne manier om geholpen te worden

Hij is heel meegaand, sociaal, makkelijk om mee te praten. Hij stelt je direct op je gemak

Hidde

Gewoon een goede, behulpzame en meedenkende fysio

Kelly is heel enthousiast, deskundig, legt haar bevindingen goed uit en luistert goed naar je. Je voelt je serieus genomen

Nell van Dun

Als iemand een goede fysiotherapeut zoekt zou ik zowel Nick als Sandra aanbevelen. Nick gaf me aan Sandra door toen hij het niet goed meer wist en Sandra adviseerde me chiropractor al na de 2e... Als iemand een goede fysiotherapeut zoekt zou ik zowel Nick als Sandra aanbevelen. Nick gaf me aan Sandra door toen hij het niet goed meer wist en Sandra adviseerde me chiropractor al na de 2e behandeling. Ik heb nog steeds klachten want ook chiropractor kon er weinig mee, ik wil nu eerst een foto laten maken voor ik verderga met behandelingen

Theo Elsendoorn

Deskundigheid, enthousiasme en inleving in de problemen van de te behandelen patiënt.

Laagdrempelig contact en persoonlijke begeleiding bij de oefeningen.

Zo deskundig! Geen moeilijle gesprekken maar meteen een goede behandeling. En superaardig en
Geinterresseerd.