Kelly is een hele aardige, begripvolle en gezellige fysiotherapeut. Ze heeft me geholpen om van m’n klachten af te komen. Als ik weer fysiotherapie nodig heb dan kies ik zeker weten voor Kelly.

Sandra heeft goed naar mijn klachten en achtergrond geluisterd waardoor zij al eerder dag imaging technologie een diagnose heeft kunnen stellen. Daarnaast is Sandra altijd eerlijk en realistisch... Sandra heeft goed naar mijn klachten en achtergrond geluisterd waardoor zij al eerder dag imaging technologie een diagnose heeft kunnen stellen. Daarnaast is Sandra altijd eerlijk en realistisch geweest. Ik denk dat het afhankelijk is van de klacht of manuele therapie alleen voldoende is, maar het heeft mij in ieder geval geholpen om van secundaire klachten af te komen waardoor mijn lichaam plaats heeft kunnen maken voor herstel.

Als iemand anders een manueltherapeut nodig heeft.

Weet waar ze het over heeft en past behandeling daarop toe

Persoonlijke aandacht voor het probleem. Dry needling werkt op mijn spieren heel positief.

Zijn kennis op het vakgebied en prettige duidelijke communicatie

Prettig in de communicatie en begeleiding en zelf enthousiast in wat ze doet. Ze heeft humor, dat vind ik persoonlijk belangrijk.