Taco , luisterde goed naar me en nam mijn klachten serieus. Hij gaf goede aanwijzingen, legde de oefeningen goed uit. Ook nam hij de tijd om te luisteren naar mijn voorgestelde oefeningen en gaf... Taco , luisterde goed naar me en nam mijn klachten serieus. Hij gaf goede aanwijzingen, legde de oefeningen goed uit. Ook nam hij de tijd om te luisteren naar mijn voorgestelde oefeningen en gaf daarover zijn ideeën en motivatie als hij het anders zag. En dat maakt het voor mij makkelijk om het te aanvaren om een oefening wel te doen of te laten. Ik vind hem vakkundig, zorgzaam, vriendelijk en hij heeft humor.

Maureen

Deskundig
Geen oeverloze gesprekken maar meteen tot de kern van het probleem
Ik voelde. Ij gehoord

Winnie Deun

Goede behandelingen, serieus genomen worden door de therapeut en goede Corona maatregelen heel belangrijk in deze tijd

Hij is rustig en luistert ook goed naar hoe ik het zelf ervaar

Amy

Behandeld door fysiotherapeut Malcolm Howard. Erg tevreden zeer kundig en ik kan weer prok rij dansen ben erg blij hiermee!

David

Hij is heel vriendelijk, hij wist meteen wat moet gedaan worden, en heb mij goed behandeld

Max Dekker

De fysiotherapeut nam mij zeer serieus, ook al dacht ik zelf dat de klacht niet zo serieus was. Zij nam mijn doelstelling zeer serieus, en heeft het behandel plan daar op aangepast. Door de... De fysiotherapeut nam mij zeer serieus, ook al dacht ik zelf dat de klacht niet zo serieus was. Zij nam mijn doelstelling zeer serieus, en heeft het behandel plan daar op aangepast. Door de oefeningen uit te voeren en hier op opbouwende kritiek te krijgen, is het mij gelukt om weer snel actief te worden.