Resultaat. Duurt lang voordat ik van de klachten af ben. Geen stappenplan en resultaat uitslag

SolSal

Ik ga al 2 jaar en ik vind het heel fijn. De behandelingen zijn effectief, ik krijg handige tips over het opletten op mijn houding en oefeningen.

Joyce Neede

Fantastisch geholpen door Carmen. Had enorm veel pijn aan mijn nek en schouders. Na een korte intake, waarin ook ruimte was om vragen te stellen begonnen aan de behandeling. Wat ik erg fijn vind aan... Fantastisch geholpen door Carmen. Had enorm veel pijn aan mijn nek en schouders. Na een korte intake, waarin ook ruimte was om vragen te stellen begonnen aan de behandeling. Wat ik erg fijn vind aan de werkwijze van Carmen is dat zij uitlegt wat ze doet. Op naar de volgende behandeling.

Iris Amse

Ik ben zeer tevreden over fysio sportive! De fysio’s luisteren goed, denken mee en behandelen op een fijne en respectvolle manier waardoor ik mij daar altijd geholpen en prettig voel. Als ik een... Ik ben zeer tevreden over fysio sportive! De fysio’s luisteren goed, denken mee en behandelen op een fijne en respectvolle manier waardoor ik mij daar altijd geholpen en prettig voel. Als ik een blessure of iets anders heb ga ik daar heen.
Het is ook prettig dat deze praktijk bij basic fit zit zodat er onder begeleiding van de fysio oefeningen gedaan kunnen worden op de apparaten. Ik raad deze praktijk zeker aan.

Omdat ik binnen aanzienbare tijd van mijn erge pijn afwas en thuis prima oefeningen kon doen

Ik bleef de hele tijd de oefeningen doen die ik had meegekregen uit het ziekenhuis en kreeg geen oefeningen van de fysiotherapeut. Er is niet gemeten wat de beginsituatie was en ook niet of er... Ik bleef de hele tijd de oefeningen doen die ik had meegekregen uit het ziekenhuis en kreeg geen oefeningen van de fysiotherapeut. Er is niet gemeten wat de beginsituatie was en ook niet of er verbetering in zat. De behandeling was iedere keer hetzelfde en niet effectief.

Maarten is zeeer kundig en weet exact waar die het over heeft. Dit schept vertrouwen en daarom raad ik hem zeker aan

Vriendelijk, serieus, weet heel goed wat hij doet en de behandeling is ook effectief. Goede tips voor thuis en bij iedere terugkomst nagevraagd hoe het nu gaat.