Josje van Dijk

Gevoel dat mijn klachten serieus genomen werden en daar ook naar gehandeld wordt. Duidelijke uitleg en bij elke afspraak opnieuw weer de benodigde aandacht en uitleg.

Serieuze benadering en erg gedreven om me te helpen. Duidelijk en eerlijk in het contact.

Ontvangst in praktijk, deskundigheid fysiotherapeut, rustige uitleg, tijd geven voor vragen

Duidelijke uitleg, luisterend oor, alles in overleg afgesproken

Ed Van Der Reep

Ik kwam voor nek klachten met uitstraling naar schouders. Ik kreeg squat oefeningen en rennen om pionnetjes dit is niet waarvoor ik kwam. Daarnaast waren mijn afspraken net na de lunchpauze en kwam... Ik kwam voor nek klachten met uitstraling naar schouders. Ik kreeg squat oefeningen en rennen om pionnetjes dit is niet waarvoor ik kwam. Daarnaast waren mijn afspraken net na de lunchpauze en kwam zij elke keer ongeveer 5 minuten te laat en stopte ze ook 5 minuten voor de tijd. Alle behandelingen hebben niet geholpen. Er werd niets gedaan met mijn klachten en is weggegooid geld geweest. Mijn klachten werden niet serious genomen en Mevr. Zei dat ik een nek hernia had en dat klopt helemaal niet en was ook zo niet gecommuniceerd. Ik heb mevr gezegd dat ik niet tevreden was maar daar werd niets mee gedaan. Zonde van alle behandelingen en tijd.

Ik vertrouw Lilian volledig, werkt fijn op tijd. Door vragen aan mij te stellen behandeld ze mijn klachten vanuit diverse punten en geeft veel praktische tips. Mooie en nette praktijk ruimte.

Zie antwoorden voorgaande vragen. Prettig persoon , communicatie & deskundig