G. Karijomenawi

Behandelaar is rustig. Hij neemt de tijd om het anamnesegesprek te voeren. Daarna maakt hij een werkhypothese en doelen. Hij legde daarna duidelijk uit hoe hij tot deze hypothese en doelen komt.... Behandelaar is rustig. Hij neemt de tijd om het anamnesegesprek te voeren. Daarna maakt hij een werkhypothese en doelen. Hij legde daarna duidelijk uit hoe hij tot deze hypothese en doelen komt. Elke behandelcontact keek hij samen terug naar het vorige contact wat er was besproken en hoe ik aan de doelen heb gewerkt. Hij bood oefeningen aan om mijn herstel te bevorderen en een enkele keer manipuleerde hij mijn spieren om de mobiliteit terug te krijgen.

Claudia

Jorg is een vlotte therapeut, geeft duidelijk aan hoe je moet trainen en wat je kunt verwachten. Vanaf het eerste thuisbezoek tot aan de laatste dag motiveert hij je en heeft ook belangstelling voor... Jorg is een vlotte therapeut, geeft duidelijk aan hoe je moet trainen en wat je kunt verwachten. Vanaf het eerste thuisbezoek tot aan de laatste dag motiveert hij je en heeft ook belangstelling voor privé zaken, zoals werk en hobby's.
Kortom hij geeft je het gevoel dat je goed bezig bent en dit bevordert het herstel.

Yuri Manders

Mijn pijn werd verholpen en dat was het doel.

Het is een hele fijne praktijk met betrokken mensen die er alles aan doen om te zorgen dat jij weer goed kan functioneren.

Vertrouwen in het vakmanschap van de therapeut, een gedreven vakvrouw