Ik heb in heel korte tijd enorme vorderingen gemaakt. De oefeningen voor thuis zijn eenvoudig zelf te doen zonder hulp.

Behandeling was adequaat op de zorgvraag afgestemd met positief resultaat op de originele klacht

Lisa

Ik heb gewoon erg het gevoel gehad dat ik werd gehoord, altijd leuk een babbeltje kon maken en me ook echt hielp met mijn problemen. Ik heb de laatste dus ook geen last meer van mijn klachten. Kom... Ik heb gewoon erg het gevoel gehad dat ik werd gehoord, altijd leuk een babbeltje kon maken en me ook echt hielp met mijn problemen. Ik heb de laatste dus ook geen last meer van mijn klachten. Kom zeker terug mochten mijn klachten terug komen

E hendrikse

Ze zijn daar gewoon de beste in hun vak,ze weten wat ze doen,begeleiden je super goed,stellen je op je gemak,vertrouwd, normaal in de uitleg (duidelijke taal)...ben hun zeer dankbaar.

Deskundig en door het praten (wat tijdens de behandeling de focus op de pijn wegnam) ook nog gezellig

krystian fliegel

Zij is fantastische , eerlijke, gevoelige en duidelijke fysiotherapeut .Zij neemt me serieus en help overal mee, en denkt ze ook mee,
zeker zij krijgt van mij DIKKE 10 !

De fysiotherapeut is zeer vakkundig en geeft goed inzicht in wat er aan de hand is en hoe op te lossen. Ook is hij enthousiast en draagt zijn kennis geinspireerd over.