Snel, efficiënt, betrokken, doelgericht, oplossingsgericht, professioneel, vriendelijk en vakbekwaam.

Aardige, vriendelijke man daardoor voelde ik me op mijn gemak , goede diagnose en duidelijke uitleg

RC Hoestlandt

Therapeut luistert goed naar klachten en geeft goede uitleg over waar de pijn vandaan komt. verder komt hij met goede oefeningen die simpel thuis op eigen tempo gedaan kunnen worden. dry needling is... Therapeut luistert goed naar klachten en geeft goede uitleg over waar de pijn vandaan komt. verder komt hij met goede oefeningen die simpel thuis op eigen tempo gedaan kunnen worden. dry needling is voor mij een oplossing gebleken voor mijn slaapklachten door de pijn.

Margreet seijts

Ik werd gehoord als ouder. Fysiotherapeute was enthousiast over de vorderingen van Esther en ze ging op een speelse manier met Esther om

Ik heb in heel korte tijd enorme vorderingen gemaakt. De oefeningen voor thuis zijn eenvoudig zelf te doen zonder hulp.

Behandeling was adequaat op de zorgvraag afgestemd met positief resultaat op de originele klacht