Pro Active

Korenblek

Gehaast maar deels doeltreffend. Jammer dat er een afspraak werd gemaakt op een dag en tijd dat de betreffende fysio niet aanwezig is. Gelukkig belde de fysio vrij snel hier over terug. Geen idee of... Gehaast maar deels doeltreffend. Jammer dat er een afspraak werd gemaakt op een dag en tijd dat de betreffende fysio niet aanwezig is. Gelukkig belde de fysio vrij snel hier over terug. Geen idee of ik dit bedrijf zou aanbevelen. Het leek in ieder geval niet op wat er op de website staat.

Ellen Happe

Raphaella

Goede ervaring, snel antwoord en vriendelijk geholpen

Enny

Moet og ervaren maar de assistent was erg aardig

Bedankt voor je review! Succes met je behandeling. Groet, Bram

Danny caffa

Prima! Helder geholpen. Ik kan nog niks aanbevelen want ik ben nog niet geweest. Dus voor nu zeg ik nee.

L.kroon

Alleen via WhatsApp. Prima

Jan

Goed en professioneel

Reactie Fysio Almere:

Dag Jan! Fijn dat je goed geholpen bent. Dank voor de review!

Lies

Vriendelijke dame en ik werd snel terug gebeld

Reactie Fysio Almere:

Hoi Lies, bedankt voor de review!

Almere

Ik heb positieve gesprekken met twee medewerkers gevoerd. Het maken van een afspraak was vanwege mijn werk na het eerste gesprek niet gelukt. De betreffende medewerker heeft meerdere locaties en... Ik heb positieve gesprekken met twee medewerkers gevoerd. Het maken van een afspraak was vanwege mijn werk na het eerste gesprek niet gelukt. De betreffende medewerker heeft meerdere locaties en tijden geprobeerd. Ik had beloofd om terug te bellen, maar heb verzuimd om dit nog te doen.
Na een paar dagen ben ik teruggebeld door een andere medewerker. Ik vind dit heel attent, klantvriendelijk en stel dit enorm op prijs.

Reactie Fysio Almere:

Fijn dat je goed bent geholpen. Bedankt voor je positieve review!