W. Stienstra

Heel vriendelijk en informatief contact

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor je review en mooie score! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

John

Vooralsnog positief

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor je review en mooie score, John! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

H.G.F Campman.

Mijn contact was erg plezierig en ook de snelle mailwisseling en was blij dat ik zo snel een afspraak kreeg!

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor je positieve review en mooie score! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

D. Magnin

Enthousiast en beleefd

H.Zhang

Heel erg vriendelijk en hulpvaardig.

K.Maarse

Vriendelijk te woord gestaan, duidelijk in wat ik van hun kan verwachten.

Daisy Pot

Snel en goed behandeld

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor je positieve review en mooie score, Daisy! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Fenny Bloemink

Fijn geholpen. ‘s Avonds al geappt en meteen reactie. Volgende dag meteen een afspraak kunnen maken zo fijn.

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor je positieve review en mooie score, Fenny! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Froger R

Een fijne ervaring. Ik kreeg goede informatie. En ik werd goed doorverwezen naar de dichtstbijzijnde locatie.

F

Astrid Hommerson

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor je positieve review en mooie score, Astrid! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram