rene conard

Bloembakken besteld: 6 grote en 2 kleine. Bij levering 1 (grote) te kort en 2 stuk ( grote)in de verpakking. Gebeld. nalevering ( gratis) . Geleverd 2 kleine ? en 1 grote . Gebeld. 2 grote op weg... Bloembakken besteld: 6 grote en 2 kleine. Bij levering 1 (grote) te kort en 2 stuk ( grote)in de verpakking. Gebeld. nalevering ( gratis) . Geleverd 2 kleine ? en 1 grote . Gebeld. 2 grote op weg voor levering ( nog niet binnen) , en vorige aslevering mogen houden .. Conclusie : klantendienst zeer gewillig en meedenkend. Mensen die orders klaarmaken .... jah... duidelijk zeker .. ?

Betere verpakking ( pakken veel te groot voor inhoud waardoor schade door transport ( postNL) .

Timmermans

Niets

isa

Jammer dat jullie met post.nl samenwerken, want zij zijn een ramp in leveringen. Mijn bestelling werd nooit geleverd.

met een andere leverancier samenwerken

Ilse Soete

Vlot verlopen en Correcte prijs

levering mag sneller

Alain

Snelle, kwalitatieve en verzorgde levering. Fun eigenlijk!

Zo doordoen!

Nathalie

2 paar clownschoenen besteld, 1gekregen , na telefoontje werd het 2de paar de volgende dag al geleverd ( top service) 👍
Één groot nadeel, het zou beter mogen verpakt worden, de schoen punten...
Één groot nadeel, het zou beter mogen verpakt worden, de schoen punten zijn gekraakt en geschonden

Niet gemakkelijk om af te rekenen , pakketje om te versturen beter inpakken

Linda

track and trace klopte niet. De goede man kwam een half uur voor het tijdsblok van 6 uur wat aangegeven stond. Gelukkig was ik thuis.

Noname

Snel geleverd/ perfect

Nee

Immy

Prima postorderbedrijf

Zeer tevreden. Geen verbeterpunten

Van der laan

Fun en feest had gewoon het goedkoopste artikel, ik stond versteld van de nette en snelle verzending. Ik werd prima op de hoogte gehouden met het bestel proces., en verzend proces.
Prettig om...
Prettig om hier te shoppen.

Zijn er geen, lekker doorgaan zo !!