Destin

Frank H Bonset Aruba

Hollands Welvaren Zuid en Noord 12 dagen met de Emily Bronte

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als uiterst comfortabel, uitstekende keuken en gekwalificeerde staff

Mevr.Renders

Nederland België reis 18 september 2021

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Boot prima eten goed,bediening uitstekend.maar een heel groot minpunt is dat er s,avonds niets georganiseerd word in de salon.het is een dooie boel.pianiste die wat zit te pingelen.dus dan maar op... Boot prima eten goed,bediening uitstekend.maar een heel groot minpunt is dat er s,avonds niets georganiseerd word in de salon.het is een dooie boel.pianiste die wat zit te pingelen.dus dan maar op je kamer tv kijken,maar dat kan ik thuis ook.er lopen drie reisleidsters rond die zouden toch echt wel wat kunnen bedenken al is t maar een Puzzle of een bingo of gezellige muziek voor een dansje.er is werkelijk niet een keer gebruik van de dansvloer gemaakt.we hadden erg veel vaaruren dus dan mag je wel beetje geamuseerd worden ik heb heel veel mensen hier over horen klagen van verveling maar vroeg naar bed

H Hoff

Fantastisch

A.van Pelt

Rijn en Moezel

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Over de accomodatie kunnen we kort zijn, GEWELDIG! De entertainment.......totaal en helemaal niks! Misschien moet je voor deze reis 85 + zijn!

Reactie Destin:

Beste meneer en mevrouw van Pelt,
Beste meneer en mevrouw van Pelt,
Een theaterzaal of bioscoop voor saaie zeedagen zult u bij ons aan boord niet vinden. De “Film” speelt zich tijdens een riviercruise door 4 landen van Rotterdam naar Bazel af aan bakboord en stuurboord.
Elk moment van de dag een ander panorama. Elke dag een andere route. Echter elke bocht wacht u een verrassing. Op de Rijn en Moezel vaart u als het ware door de achtertuin van stadjes en dorpen.
De mooiste fotoserie schiet u tijdens de burchten en kastelen route. Wat dacht u van interessante lezingen over de prinsen en prinsessen van Oranje tijdens de cruise langs Lahnstein.
Toeristische boordinfo van plaatsen en streken waar we varen worden u dagelijks op een presenteerblaadje aangereikt. De reis op zich is al een belevenis. Elke dag interessante excursies. Je komt tijd, ogen en oren te kort.
Het spijt ons dat u ons assortiment entertainment niet aansloot bij uw wensen.
Cees van Pelt
Directeur Friendship Cruises