Destin

Geweldig

Ingrid Somers

Venice Simplon Orient Express: Venetië - Boedapest - Parijs

Hoe heeft u uw reis ervaren?

ik heb de reis als zeer positief ervaren. De aanloop ernaartoe was echter stressvol en onzeker. Dat had niet zozeer met Incento zelf te maken, maar met de samenloop van omstandigheden:... ik heb de reis als zeer positief ervaren. De aanloop ernaartoe was echter stressvol en onzeker. Dat had niet zozeer met Incento zelf te maken, maar met de samenloop van omstandigheden: onduidelijkheid van Belmond, coronamaatregelen, Brexit...

Margriet Vervoordeldonk

Noorwegen in een notendop

Hoe heeft u uw reis ervaren?

We hebben genoten van de reis Noorwegen in een Notendop. In overleg met Incento hebben we de reis wat aangepast waardoor we een extra overnachting in Flåm en Voss hadden en terug vlogen vanaf... We hebben genoten van de reis Noorwegen in een Notendop. In overleg met Incento hebben we de reis wat aangepast waardoor we een extra overnachting in Flåm en Voss hadden en terug vlogen vanaf Bergen. Alles was prima georganiseerd. Alle tickets en hotelreserveringen via email ontvangen. De hotels waren prima en op loopafstand (ongeveer 5 min) van de stations. Daarnaast leuke tips mee gekregen voor restaurants (bv de Aegir Brewpub in Flåm, zeker een aanrader, wel een dag van te voren reserveren).

Gerard Geraets

Individuele reis naar Wenen

Uitstekend

Jan en Anneke de Bont uit Dordrecht

Donaucruise 19-27 september 2021

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prachtig, goed verzorgd, prima reisleiding en 5 sterren maaltijden.

Jw van weezenbeek

Nog niet

HELAAS NIET

J.Herweijer

Donau 4 oktober

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Op de Friendship site stond op 24 september nog dat bij een oranje of rood advies van BuZA er niet gereisd kan worden en als Friendship de cruise zou annuleren zouden we ons geld volledig... Op de Friendship site stond op 24 september nog dat bij een oranje of rood advies van BuZA er niet gereisd kan worden en als Friendship de cruise zou annuleren zouden we ons geld volledig terugkrijgen. Oranje = zeer hoog risicogebied ivm corona en helaas gaat onze cruise 2x door Servië wat code oranje heeft. Na ons telefoontje met de baas van Friendship op 24 september verzekerde deze ons er van, dat deze adviezen wat "fluide" dienen te worden opgevat. Waarschijnlijk bedoelt hij in een richting die zijn portemonnee beter uitkomt. De reis zou inclusief de excursies in Belgrado gewoon doorgaan. Het lijkt ons echter geen goed idee Servië 2x te bezoeken nu dit code oranje heeft en er ook nog niet-gevaccineerde gasten meevaren.
Wel vindt de baas het goed als we zelf plaatsvervangers kunnen vinden. Een beetje flauw om mensen waar je een hekel aan hebt op dit moment naar Servië te sturen, vind ik. En nog wel met zogenaamde "friendship"
Het verbaasde ons niet dat Friendship Cruises 1 dag later de tekst dat er "bij oranje niet gereisd kan worden' gauw van hun site verwijderd heeft....... Jammer dat je bij zelf annuleren nu nog maar 5% van de betaalde reissom terug krijgt. De al betaalde excursies kan hij nu op het schip met een dikke extra winst opnieuw verkopen.

Reactie Destin:

Beste meneer Herweijer,
Het spijt ons oprecht dat u eigenstandig heeft besloten de Donaucruise te annuleren.
Indien de reisorganisatie de reis annuleert betalen wij u de gehele reissom...
Beste meneer Herweijer,
Indien de reisorganisatie de reis annuleert betalen wij u de gehele reissom direct terug.
Indien de cliënt de reis annuleert gelden de annuleringsvoorwaarden. Uw angst om tijdens de KLM vlucht naar München/Passau mogelijk naast een niet gevaccineerde passagier plaats te nemen kunnen wij niet voor u wegnemen. Dat geldt ook voor alle individuele uitstapjes, excursies, musea bezoek in de steden en langs de Donau tijdens een 17-daagse cruise. Onze crew aan boord is volledig gevaccineerd evenals alle deelnemers aan deze Donaucruise. Wij hadden u graag als passagier bij ons aan boord verwelkomd. Helaas is het er niet van gekomen.
Cees van Pelt
CEO Friendship Cruises