8.2/10
8.2/10

Hendrik Leegstra

Wat een keurig bedrijf. Snelle levering en een super service. Voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn.

Bedankt voor jullie hulp en product

Service

W.F. Bor

Ik heb een fotoklok besteld. Het was een beetje een gok, door eerdere slechte ervaringen op andere sites. Maar de klok werd vlot geleverd en is super mooi geworden! We zijn er heel blij mee.... Ik heb een fotoklok besteld. Het was een beetje een gok, door eerdere slechte ervaringen op andere sites. Maar de klok werd vlot geleverd en is super mooi geworden! We zijn er heel blij mee. Als ik weer eens iets nodig heb, weet ik waar ik als eerste ga kijken !

Een mooi afgewerkt product.
Geen stickertje op een kartonnetje plakken politiek! Zo als op veel andere sites.

Jammer genoeg ver beneden de maat. Het geleverde produkt was geheel stuk geleverd. Gelukkig het betaalde bedrag binnen een week terug gestort. Dat is heel positief te noemen. Waarvoor onze dank!

Produkt versturen met "breekbaar" op de zending vermeld. Dan weet het koeriersbedrijf hoe om te gaan met dit produkt.

Ik heb een foto op aluminium besteld. Ook wilde ik graag dat er een professional naar zou kijken of mijn foto geschikt was op dit formaat om nog scherp afgedrukt te kunnen worden. De foto werd heel... Ik heb een foto op aluminium besteld. Ook wilde ik graag dat er een professional naar zou kijken of mijn foto geschikt was op dit formaat om nog scherp afgedrukt te kunnen worden. De foto werd heel snel geleverd, maar hij was niet scherp. Dit heb ik aangegeven en fotokopglas gaf mij gelijk. Ze boden mij aan een andere nieuwe foto te laten maken, maar die had ik niet. Ik heb netjes mijn geld terug gekregen.

Ze hebben eerlijk en snel gehandeld.

Fotoopglas zou de volgende keer beter moeten kijken of de foto ook echt geschikt is om vergroot afgedrukt te worden.

Peter

Perfect
Ik had een order geplaatst. Moest deze helaas cancellen
Ze hebben hun best gedaan en het is gelukt.
Ga zeker nog een keer wat bestellen met deze service.

Foto besteld als cadeau voor me moeder. Kwaliteit van de foto zou gecontroleerd worden, mailtje gekregen dat de kwaliteit van de foto goed was. Vervolgens krijgen we onze bestelling geleverd en is... Foto besteld als cadeau voor me moeder. Kwaliteit van de foto zou gecontroleerd worden, mailtje gekregen dat de kwaliteit van de foto goed was. Vervolgens krijgen we onze bestelling geleverd en is de foto heel erg onscherp.

Wij waren hier natuurlijk niet tevreden over dus heb ik de contact gezocht met de klantenservice. Die gaven mij als antwoord dat de aangeleverde foto niet goed van kwaliteit was.

Conclusie: die “kwaliteits” controle is dikke bullshit en persoonlijk zou ik nooit meer wat bij deze site bestellen.

Elise

Foto op glas besteld. Die zag er goed uit.
Levertijden echter bagger: ondanks beloftes over een tijdige levering pas dagen later ontvangen.
Zou gecompenseerd worden; ook hierin keer op...
Foto op glas besteld. Die zag er goed uit.
Zou gecompenseerd worden; ook hierin keer op keer toezeggingen die niet worden nagekomen en waar je tot in den treure achteraan moet bellen....

Product uiteindelijk van mooie kwaliteit

- levertijd
- communicatie
- nakomen afspraken

sander kruijt

Heel erg goed !

klantenservice is snel en goed !

Duidelijk beschreven producten, alle info is te vinden.

De link van DHL werkt past zodra het product daar in behandeling wordt genomen, is het ook mogelijk deze al eerder te volgen?

Hulsebos

Op de site staat levering binnen 5 dagen. Maar het stond gereed binnen 5 dagen, maar werd na 7 dagen geleverd.