J

Heldere informatie, overzichtelijke internet site, makkelijk te gebruiken applicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring, prettig werk en in de app

C. Hermans

Tientallen fotoboeken afgenomen in de laatste jaren

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de contacten met de klantenservie

Marieke

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat ons fotoboek geleverd was met een drukfout uitstekend geholpen door de klantenservice. Prettige communicatie en uitstekende service!

J. Kok

Al jaren klant, ondanks overnames nog steeds topkwaliteit.

Positief

G. van Soerland

Ik vind het prettig werken met Fotoboeken.nl.

Beschrijf hier uw ervaring

Een opmerking: het bijschrijven van teksten in het programma vind ik niet echt gemakkelijk.

Lianne

Mooie producten van goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kom elke keer weer graag terug voor de fotoboeken en losse bladen. Mooie dikke bladen en makkelijk programma / website om te ontwerpen.

Hans

Al vele jaren bestellen wij onze fotoboeken bij Fotoboeken.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Er is gebruiksvriendelijk met de software te werken

Lianne

Heel blij met de navulbare boeken in het assortiment!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden met de service, aanbod en kwaliteit van de fotoboeken. Wel prijzig. Na een zeer geslaagde vakantie zocht ik een fotoboek zonder vaste pagina's omdat ik geen idee had hoeveel pagina's... Zeer tevreden met de service, aanbod en kwaliteit van de fotoboeken. Wel prijzig. Na een zeer geslaagde vakantie zocht ik een fotoboek zonder vaste pagina's omdat ik geen idee had hoeveel pagina's ik nodig had. Foto's wilde ik los bestellen en inplakken i.p.v. op de pagina's gedrukt hebben. Tot mijn grote vreugde bied fotoboeken.nl navulbare boeken aan in een mooi vierkant formaat. Sindsdien maak ik voor verschillende fotoboeken hier gebruik van, tot nu toe zeer tevreden met ontvangen bestellingen.

Erik van Egmond

Beschrijf hier uw ervaring

Klacht die ik had over de kwaliteit van een door mij besteld fotoboek is naar behoren opgelost.

Paula

Altijd Top fotoboeken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak dikke platliggende fotoboeken als herinnering voor mijn kinderen. Het programma werkt makkelijk en de boeken zijn echt super!