Mooi gemaakt boek.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij een Vraag krijg je aandacht

privé persoon

Ik ben heel positief in mijn oordeel over dit bedrijf, na al diverse fotoboeken gemaakt te hebben bij en met Fotoboeken.nl.
Mooi programma, veel keuzemogelijkheden van pagina-indelingen,...
Mooi programma, veel keuzemogelijkheden van pagina-indelingen, achtergronden, en handig in het gebruik. Ook heel positieve ervaringen met klantenservice en bereikbaarheid en dienstbaarheid als je vragen hebt.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik wel mis is (de voorheen wel beschikbare en zelf uit te printen) handleiding. Nu is er wel een handleiding maar niet in een totaaloverzicht. Je moet nu per onderdeel telkens zoeken en in delen... Wat ik wel mis is (de voorheen wel beschikbare en zelf uit te printen) handleiding. Nu is er wel een handleiding maar niet in een totaaloverzicht. Je moet nu per onderdeel telkens zoeken en in delen printen.

In 10 jaar meerdere fotoboeken laten maken.

Ziet er altijd goed uit

Dick Langhenkel

Uitstekend bedrijf, telefonisch goed te bereiken, geeft alle hulp en ondersteuning.

Beschrijf hier uw ervaring

De kwaliteit van de albums is heel goed, zowel de afdruk kwaliteit als het papier en de uitvoering. Zeer tevreden!

Erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Na een fout druk meteen een nieuwe gekregen. Bleek de binnenkant op zijn kop te zitten, kregen we zo weer een nieuwe. Fantastisch en dit alles binnen een maand geregeld👍🏻

Yvonne Kieft

Goede ervaring met het programma

Beschrijf hier uw ervaring

jaarlijkse foto's mooi maken werkt prima. Alleen update nieuwe dingen en uploaden van het fotoboek duren wat lang.

Baldr

Professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit van de producten

P. Masseree

Goede, snelle en fijne klantenservice en levering

Beschrijf hier uw ervaring

De link is eenvoudig in gebruik, de albums zijn goed en gemakkelijk te maken. De levering is snel en zit goed en stevig verpakt.

Al vaak een fotoboek gemaakt, bevalt erg goed.
Ik mis alleen de mogelijkheid het boek in soft glans te laten afdrukken.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te gebruiken en ziet er altijd prima uit

Joke Bol

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam als je met vragen komt als je bezig bent met het maken van je fotoboek en even niet weet hoe je het één of ander kunt gebruiken. Makkelijk telefonisch of... De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam als je met vragen komt als je bezig bent met het maken van je fotoboek en even niet weet hoe je het één of ander kunt gebruiken. Makkelijk telefonisch of per email te benaderen.

Beschrijf hier uw ervaring

De fotoboeken worden prachtig uitgevoerd.