Sophie Lindekens

Zeer duidelijke website, snelle levering

Dag Sophie,
Bedankt voor je 5 sterren-beoordeling! Heel fijn van je!
We zien je graag weer bij een volgende bestelling.
Een stevige poot aan Pixie!

Marga Cornelissen

Snelle levering goede levering!

Dag Marga,
Bedankt voor je fijne beoordeling!
Graag tot een volgende bestelling.

Nicole Voskuil

Website werkt goed en de levering gaat snel.

Dag Nicole,
Bedankt voor je 5 sterren-beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Bedankt voor je bestelling en graag tot een volgende keer!

Wendy De Beukeleer

Heel vriendelijke behulpzame mensen, heel vlotte service. Doen hun werk met liefde en passie voor voeding & de gezondheid van dieren!

Dag Wendy,
Bedankt voor je fijne beoordeling. Enorm fijn om te lezen. We doen steeds ons best voor al onze klanten en hun geliefde viervoeters.
Een dankjewel ook aan Gust! Geef hem maar...
Dag Wendy,
Een dankjewel ook aan Gust! Geef hem maar een extra "mager" snackje als beloning voor zo een fijne beoordeling.
Tot een volgende bestelling!

Yves Thomas

Vanaf dit jaar krijg ik een vette 2% korting over mijn bestellingen :-)
Ondertussen is gratis verzenden na vanaf €75 in plaats van €50
En de prijzen verhogen zeer vaak.
Maar na zoveel...
Vanaf dit jaar krijg ik een vette 2% korting over mijn bestellingen :-)
Ondertussen is gratis verzenden na vanaf €75 in plaats van €50
En de prijzen verhogen zeer vaak.
Maar na zoveel jaren trouwe klant heb ik nog geen alternatief gevonden voor mijn Wolfsblut hondeneten. Prijzen in het buitenland zijn veel goedkoper, enkel is de verzending van de pot gerukt of verzenden ze zelfs niet naar BE.
Zeer commercieel gezien van food4pets.

In verband met verzending geen slecht woord, hondeneten wordt zeer snel geleverd na bestelling.

Beste Yves,
Bedankt voor je beoordeling.
Beste Yves,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij hebben inderdaad de gratis verzending aangepast van €50 naar €65 en niet naar €75. Dit omwille van de verschillende keuze transporteurs die we nu aanbieden om de klanten nog meer van dienst te kunnen zijn (Niet iedereen wou met één bepaalde transporteur werken).
Ook voor ons stijgen alle aankoopprijzen. Ook van Wolfsblut. Wij kopen steeds rechtstreeks van Wolfsblut en volgen hun adviesverkoopprijzen. En het klopt dat ook zij stijgen in hun aankoop en dus ook de verkoopsprijzen.
Alle andere webshops die deze niet volgen maken het net voor ons allemaal moeilijker om eerlijk handel te drijven.
Wij hebben lang gezocht naar het beste kortingssysteem voor onze trouwe klanten op basis van hun aankopen het voorgaande jaar. Ook zullen er vaak verschillende acties zijn + kleine verassingen voor onze trouwe klanten.
Fijn om te lezen dat u onze snelle service apprecieert. Ook daar werken we hard aan om met alle transportdiensten af te spreken voor dagelijkse ophalingen 😉

annemie Vander meer

Wederom goed advies en hulp gekregen bij mijn probleem van voeding voor de hond. Man met een echt hart voor dieren.

Dag Annemie,
Dankjewel voor je super fijne woorden en mooie beoordeling.
We doen steeds ons best om iedereen zo goed als het kan verder te helpen met aangepaste adviezen.
Veel succes...
Dag Annemie,
Dankjewel voor je super fijne woorden en mooie beoordeling.
Veel succes nog! En bij vragen, je weet me te vinden 😉

Tuur Buedts

Dag Tuur,
Dankjewel voor je fijne beoordeling!
Tot een volgende bestelling.

Desiree Genemans

Uitstekend

Dag Desiree,
Dankjewel voor je fijne beoordeling.
Tot snel!

Stefanie Bauden

Super ervaring met de webshop! Alsook de hulp die we kregen via WhatsApp is goud waard zelf op een zondag hulp gekregen !

Dag Stefanie,
Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling.
We doen steeds ons best om elke klant zo goed mogelijk verder te helpen.
Nogmaals bedankt en tot een volgende bestelling.

Stéphanie Walgrave

Très satisfaite, livrée rapidement comme promis et merci pour le petit cadeau (bâtonnets à mâcher).je recommande bientôt..

Bonjour Stéphanie,
Merci beaucoup pour votre commentaire. En attendant la prochaine commande.