Yves Thomas

Vanaf dit jaar krijg ik een vette 2% korting over mijn bestellingen :-)
Ondertussen is gratis verzenden na vanaf €75 in plaats van €50
En de prijzen verhogen zeer vaak.
Maar na zoveel jaren trouwe klant heb ik nog geen alternatief gevonden voor mijn Wolfsblut hondeneten. Prijzen in het buitenland zijn veel goedkoper, enkel is de verzending van de pot gerukt of verzenden ze zelfs niet naar BE.
Zeer commercieel gezien van food4pets.

In verband met verzending geen slecht woord, hondeneten wordt zeer snel geleverd na bestelling.

Reactie Food4Pets:

Beste Yves,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij hebben inderdaad de gratis verzending aangepast van €50 naar €65 en niet naar €75. Dit omwille van de verschillende keuze transporteurs die we nu aanbieden om de klanten nog meer van dienst te kunnen zijn (Niet iedereen wou met één bepaalde transporteur werken).
Ook voor ons stijgen alle aankoopprijzen. Ook van Wolfsblut. Wij kopen steeds rechtstreeks van Wolfsblut en volgen hun adviesverkoopprijzen. En het klopt dat ook zij stijgen in hun aankoop en dus ook de verkoopsprijzen.
Alle andere webshops die deze niet volgen maken het net voor ons allemaal moeilijker om eerlijk handel te drijven.
Wij hebben lang gezocht naar het beste kortingssysteem voor onze trouwe klanten op basis van hun aankopen het voorgaande jaar. Ook zullen er vaak verschillende acties zijn + kleine verassingen voor onze trouwe klanten.
Fijn om te lezen dat u onze snelle service apprecieert. Ook daar werken we hard aan om met alle transportdiensten af te spreken voor dagelijkse ophalingen 😉

Score voor Food4Pets: 3/5
Zou je onze webshop aanbevelen? Ja
Wolfsblut natvoeding en korrels voor adult hond.