Informatie website

algemene rekenkamer

Snelle afhandeling
goede service

Zahra Navidi

Goed resultaat. Als er weer wat is nemen wij gelijk contact met jullie op!

Prima contact; uitstekende prijs/kwaliteit

Terugkoppeling als van tevoren niet duidelijk is geweest wie uiteindelijk de factuur zou gaan betalen (in ons geval zou de klant gaan betalen als hij thuis is/gepast geld heeft) of opdrachtgever).... Terugkoppeling als van tevoren niet duidelijk is geweest wie uiteindelijk de factuur zou gaan betalen (in ons geval zou de klant gaan betalen als hij thuis is/gepast geld heeft) of opdrachtgever). Ik heb een factuur ontvangen en ben er vanuit gegaan dat de klant ter plekke niet betaald heeft.

Fresh Food Service

Zeer positief

je kunt er voor de gekste opdrachten terecht. ze hebben zelfs voor ons 100 gekleurde eieren in veel verschillende winkels gehaald om ze voor ons op tijd af te leveren bij een klant

Evie Heemskerk

Altijd snelle reactie op vraag.
Altijd kan wat we vragen.
Altijd binnen de tijd die wij graag willen.

zie hierboven

Nee, echt niet. De koerier zie ik niet altijd, dus daarom n.v.t.
Jullie blijven bij mij de eerste om te bellen als we een koerier nodig hebben.

Klantvriendelijk bedrijf. Denkt mee voor de juiste en snelste oplossing. Altijd vriendelijk en correct.

Doen wat ze zeggen.

procoatings rijswijk

Ik heb nog niet heel vaak gebruik gemaakt van uw diensten,maar de keren dat ik het gedaan waren prima bevallen.

NT Services

Prima koerier, snel, efficiënt, niet duur.

Prima service, niet duur.

Nee, geen

Fijne snelle reactie op aanvraag.

Onno mostert

FLEXIBEL EN CORRECT

persoonlijk, korte lijnen en snel werk

communicatie; in mijn geval was niet helder gecommuniceerd wat voor vrachtwagen noodzakelijk was waardoor in eerste instantie de chauffeur onverrichter zake weer terug moest; is wel uistekend door... communicatie; in mijn geval was niet helder gecommuniceerd wat voor vrachtwagen noodzakelijk was waardoor in eerste instantie de chauffeur onverrichter zake weer terug moest; is wel uistekend door het bedrijf opgelost