Flexas

Flexas Ook benieuwd naar feedback over de webshop Flexas? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company567
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Flexas met 8.9/10. Gebaseerd op 567 ervaringen.
Vriendelijkheid & Service
Snelheid opvolging

Peter Verver / SN Power Invest Netherlands BV

Ik maakte voor het eerst kennis met fexas. fantastische ervaring. superefdicient en gericht meedenken bij het maken van de afspraken met de potentiele verhuurders. terugbellen, follow-up en naavraag zeer goed. complimenten.

Smartenup

Jetflex detachering en uitzenden bv
Jetflex detachering en uitzenden bv
Score voor Flexas:4.5/5
Bedrijf aanbevelenJa

Goede en snelle terugkoppeling.

PDS Coaching

Ik kwam flexas tegen via google, omdat ik opzoek was naar een praktijkruimte. op de chat kreeg ik contact met een medewerker die vroeg naar waar ik naar opzoek was. aan de hand daarvan heb ik meerdere opties gekregen. de volgende dag kon ik al een ruimte bezichtigen en in de middag nog een andere bezichtiging. de praktijkruimte die ik nu heb gevonden, is fantastisch. wat een uitstraling! een dag later werd ik nagebeld en gevraagd naar mijn mening. ik vind jullie erg betrokken en ben zeer tevreden over jullie service.

Koen van der Zanden

Fantastisch! we zijn super goed geholpen door kaj bij het vinden van ons nieuw kantoor. er werd goed geluisterd naar onze wensen en zo kwamen we al binnen een paar dagen uit op ons kantoor aan de amstel. kaj en flexas super bedankt!.

duisters media
Goed (8/10)
duisters media
Score voor Flexas:4/5
Bedrijf aanbevelenJa

Prima snel reactie en resultaat.

W.S. te Amersfoort

Hans Koevoets / Buro Hans
Score voor Flexas:3/5

Prima.

New Balls Digital Development

Ik heb een prima ervaring gehad met flexas. ik kende een medewerker persoonlijk, dat scheelt. ik werd snel en goed geholpen aan contact met de juiste mensen waardoor het snel schakelen was.

Bedrijfsinformatie

Welkom bij Flexas.nl. Zoek nu naar kantoorruimte in ons uitgebreide aanbod van kantoren door heel Nederland! Als het een kantoor is, een virtueel kantoor of alleen een post adres, wij kunnen u helpen.
Adres
Johan van Hasseltweg 39