Caffè Cappuccio

Snelle antwoorden op vragen, persoonlijke aanpak, snelle levering. Top.

Tom Boeje

Snel, zeer goede klantenservice. Thee besteld in combinatie met siroop e.d.
Snel, zeer goede klantenservice. Thee besteld in combinatie met siroop e.d.
Na een foutje in de bestelling van mijn kant even gebeld en alles was weer geregeld. Fijn om te zien dat er naar de consument wordt omgekeken. De thee is van zeer goede kwaliteit en erg lekker.
Mijn volgende bestelling zal zeker bij Fleur De Cafe zijn.

Aty van Dinteren

Hele snelle levering

René Nijkamp

Altijd goed, snelle service.
En flexibel.

Jan Elzinga

Kwaliteit en snelle, zorgvuldige levering

Vanessa Veenendaal

Ik bestelde voor een 1e keer en kreeg de verkeerde bestelling toen heb ik gemaild en kreeg 2 dgn daarna de juiste bestelling en moest de andere achterlaten om mee terug te nemen. Nu zat er een label... Ik bestelde voor een 1e keer en kreeg de verkeerde bestelling toen heb ik gemaild en kreeg 2 dgn daarna de juiste bestelling en moest de andere achterlaten om mee terug te nemen. Nu zat er een label op de nieuwe door om die oude terug te zenden maar niet bij wie ik het moest afgeven postnl of dhl enz dus nu moet ik weer even mailen. Ik ben niet de moeilijkste deze dingen kunnen gebeuren en was alang blij dat ik zo snel de juiste bestelling kreeg maar mischien zijn andere daar niet zo makkelijk in dus mischien wat meer duidelijlheid qua retour en verzending want nu ben ik steeds bezig met iets wat niet mijn fout was en ik ben dan niet moeilijk maar ik ken zat helaas zat mensen die daar een probleem van maken en dat zou zonde zijn van jullie leuke bedrijf ( Dus het is een tip geen boze melding 😀)

Reactie Fleur de Cafe:

Dankjewel Vanessa voor de tip! Normaal gesproken neemt de pakketbezorger gelijk het pakket mee retour, we gaan dit oppakken en duidelijk aangeven.

Nel De Berg-Willemstein

Uitstekend en attent