Karin Sperber

Prima snelle levering

Ja duidelijke website

Reactie Firemaster Products:

Bedankt voor de 5 sterren Karin!

jp vandenberg

Ok

ok

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

Schocking dat er zoveel plastic gebruikt wordt voor verzending

Reactie Firemaster Products:

Bedankt voor de feedback. Wij gaan dit zeker meenemen en bekijken hoe wij dit kunnen verbeteren 💪🏻

Sarah Liebing

Goede producten

Reactie Firemaster Products:

Bedankt voor je feedback Sarah!

Robertus van Dam

Diverse bestellingen via aannemer en rechtstreeks naar tevredenheid.

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

Kwaliteit en service tenminste behouden.

Reactie Firemaster Products:

Hartelijk dank voor uw review Robertus!

Stella Breed

Goede service

Reactie Firemaster Products:

Bedankt voor de feedback Stella.

Ton

Ik heb al meerdere keren houtskool besteld bij Firemaster en altijd tot volle tevredenheid geleverd. Prima houtskool

Overzichtelijk

nee

Reactie Firemaster Products:

Fijn om te horen Ton. Dankjewel!

Hans van Hattum

Goede levering maar elke bestelling is het houtskool duurder

goed

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

hou de prijs in de gaten met een stijging van bijna 25% vanaf dat ik bij u houtskool bestel word ik niet echt vrolijker van

Beste Hans,
Beste Hans,
Het is heel vervelend maar door de situatie op de wereld markt hebben wij te kampen met extreme prijsverhogingen van onze leveranciers, van de houtskool zelf tot verpakking en transport aan toe. Desondanks blijft onze houtskool zijn prijs waard!

John Timofei

Trage afhandeling van verzenden

goed

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

afspraken nakomen, pakketje zou zaterdag binnen komen , kwam 3 dagen later binnen, dat was niet de afspraak hoogwerkers voor niks besteld.

Reactie Firemaster Products:

Beste John, Ik heb even intern nagevraagd wat er is gebeurd. Helaas was uw pakket bij de verkeerde afdeling terecht gekomen. Excuses. Maar donderdag in de namiddag besteld en op dinsdag bezorgt, met... Beste John, Ik heb even intern nagevraagd wat er is gebeurd. Helaas was uw pakket bij de verkeerde afdeling terecht gekomen. Excuses. Maar donderdag in de namiddag besteld en op dinsdag bezorgt, met weekend ertussen, vind ik eigenlijk best wel redelijk in deze tijden.

E

Dit bedrijf werd ons aanbevolen door de kachel leverancier. prima product geleverd.

ja

nee

Reactie Firemaster Products:

Bedankt voor de mooie score en feedback.

Jean de Boo

Goede levering

redelijk

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

De houtskool had een gewichtsverschil van meer dan 10%, ik snap dat het niet exact 12kg is maar 10% vind ik best veel afwijking. De houtskool is erg moeilijk om aan te steken, klopt dat ?

Reactie Firemaster Products:

Wij leveren een zeer harde soort houtskool en dat is inderdaad wat moeilijker om aan te steken. Maar daar tegenover brandt het zeer lang en heet. Het gewicht gaan wij in de gaten houden. Bedankt... Wij leveren een zeer harde soort houtskool en dat is inderdaad wat moeilijker om aan te steken. Maar daar tegenover brandt het zeer lang en heet. Het gewicht gaan wij in de gaten houden. Bedankt hiervoor!