Jaap van Leeuwen

Snelle levering en goede producten

Reactie Firemaster Products:

Beste Jaap, Hartelijk dank voor u mooie review. Fijn dat u tevreden bent met onze producten en dat de levering vlot is gegaan. Vriendelijke groet, Firemaster Team

Raymond Verkerk

Snelle levering, goede service

Jazeker

Ga zo door

Reactie Firemaster Products:

Beste Raymond, Bedankt voor de mooie recensie en wij gaan zeker zo door! Fijn dat je zo tevreden bent.

Linda van der Laan-van den Berg

Goed product correcte levering

Reactie Firemaster Products:

Linda bedankt voor de mooie review en 5 sterren!

HE Keller

Bestelling bij Post zoekgeraakt. Telefonisch netjes geholpen. Product nu ontvangen.

Reactie Firemaster Products:

Fijn om te horen dat het in goede orde is ontvangen. Bedankt voor uw geduld!

Flip Hendrikse

Ik heb een Firemaster Excellent besteld en deze binnen 3 dagen ontvangen.

ja

nee

Reactie Firemaster Products:

Beste Flip, Wat fijn om te horen dat deze snel werd geleverd! Bedankt voor de mooie score! Vriendelijk groet, Monique van Wanrooij

A. De Bres

Het verzenden werd elke dag uitgesteld. Het duurde meer dan een week voordat we het kregen. Ik weet niet bij wie of waaraan dat ligt

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

Het verzenden duurde meer dan een week. Het werd elke dag weer uitgesteld . Waaraan of aan wie dat ligt weet ik nuet

Beste familie Bres,
Beste familie Bres,
Ik weet wel aan wie dit ligt en dat is PostNL. Een drama met veel vertraging na de feestdagen. Wij geven de bestelling meestal dezelfde dag mee aan de vervoerder en ergens gaat het helaas fout in de distributie. Wel fijn dat u ons bedrijf zou aanbevelen. Bedankt voor de feedback.

Gerard Jansen

Prima.

Ja.

Nee.

Reactie Firemaster Products:

Beste Gerard, Hartelijk dank voor de feedback en mooie eindoordeel.
Veel stook plezier gewenst met de gekochte aanmaak houtwol. Deze vinden wij zelf ook top om de haard mee aan te steken!

Pien Woerdenbag

Weet ik niet

Reactie Firemaster Products:

Bedankt voor uw feedback Pien!

Elly Dircken

8-1 -2023 bestelling geplaatst nog niet ontvangen

Ja sneller bezorgen

Reactie Firemaster Products:

Beste Elly, Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL. Zij kampen met achterstand vanwege de feestdagen beweren zij maar ik vind dit persoonlijk ook veel te lang duren! Vandaag wordt uw bestelling... Beste Elly, Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL. Zij kampen met achterstand vanwege de feestdagen beweren zij maar ik vind dit persoonlijk ook veel te lang duren! Vandaag wordt uw bestelling opnieuw opgestuurd! Hopelijk morgen in huis......Laat het ons weten AUB

Karlijn Keppels

Ik heb een bestelling gedaan, betaald maar tot op heden nog niks ontvangen. Gisteren telefonisch contact met jullie gehad en er zouden nieuwe flacons wissen gestuurd maar verder ook hier nog niks... Ik heb een bestelling gedaan, betaald maar tot op heden nog niks ontvangen. Gisteren telefonisch contact met jullie gehad en er zouden nieuwe flacons wissen gestuurd maar verder ook hier nog niks over gehoord!

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

Ik hoop de 2 flacons alsnog te ontvangen aangezien er al wel een betaling is gedaan.

Reactie Firemaster Products:

Beste Karlijn, Helaas is ook uw bestelling verdwenen bij PostNL. Lijkt Schiphol wel..... De flacons worden vandaag opnieuw opgestuurd. Hopelijk ontvangt u uw bestelling morgen! Laat maar weten of... Beste Karlijn, Helaas is ook uw bestelling verdwenen bij PostNL. Lijkt Schiphol wel..... De flacons worden vandaag opnieuw opgestuurd. Hopelijk ontvangt u uw bestelling morgen! Laat maar weten of het goed is gegaan!