Janssen Kerres Weert

Werken met Fin. lease partner is mij zeer goed bevallen. Men werkt professioneel en gedegen, en de mensen zijn erg vriendelijk en hulpvaardig.

Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je goed bent geholpen.

Auto’s van Veenstra

Altijd super bij FinancialLease!

Hi,
Dank je wel voor de review.
Fijn dat we je weer dienst konden zijn!

The Mechanic

Eigenlijk nog nooit een Lease aanvraag gehad , ging vlot , naadloos en duidelijk , met een correcte afhandeling.

Bedankt voor de review!

Auto RenZ

Fijne en vlotte afhandeling.

Car Center Someren

Wij hebben een zeer prettige ervaring met financial lease. Alles wordt snel opgepakt en zij maken gelijk werk van. Dit wordt allemaal op een hele nette en kundige manier aangepakt.

Reactie Financial Lease Partner:

Snelheid is een van onze belangrijkste kernwaarden, fijn dat je dit ook zo hebt ervaren. Bedankt voor de review!

Autobedrijf de liede

Perfect bedrijf snel en betrouwbaar

Autoplein Nijverdal

Het was nieuw voor mij dus wel wat rompslomp waar ik en de klant niets vanaf wisten maar goed is vaker zo de eerste keer

Reactie Financial Lease Partner:

Bedankt voor de feedback. Vervelend dat het niet in één keer helemaal soepel verliep. We doen ons best om je de volgende keer nog beter van dienst te zijn.

Robin Willemsen

Snelle reactie, goed aanbod

Hi Robin,
Dank je wel voor de review. Fijn dat we je weer dienst konden zijn!

Bookholt Automobiel, BMW-specialist

Uitstekende en snelle digitale contractafhandeling, altijd prettig en professioneel contact met Financial Lease.nl

Reactie Financial Lease Partner:

Bedankt voor je aardige review. Fijn dat je zo snel bent geholpen. Tot de volgende!

Louwman MB Breda

Goed, met korte lijnen.