Van der Eerden Auto's

Snel en goed geregeld

Reactie Financial Lease Partner:

Snelheid is een van onze belangrijkste kernwaarden, fijn dat je dit ook zo hebt ervaren. Bedankt voor de review!

AutoFirst Molenvliet BV

Uitstekend !

Autobedrijf Wijtsma

Prima communicatie en dito afwikkeling. Zeer vriendelijk en slagvaardige medewerkers.

Reactie Financial Lease Partner:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen.

Tom auto’s

👍🚗

Proautoverkoop

Top service

Ros Motoren

Vanaf aanvraag van de klant tot uitbetaling keurig geregeld. Tussentijds ontvang je als leverancier per e-mail de updates, en ook uitleg over de tenaamstelling met OTT. Prima ! Ook de klant is zeer... Vanaf aanvraag van de klant tot uitbetaling keurig geregeld. Tussentijds ontvang je als leverancier per e-mail de updates, en ook uitleg over de tenaamstelling met OTT. Prima ! Ook de klant is zeer te spreken over Financial Lease.nl

Reactie Financial Lease Partner:

Bedankt voor je aardige review. Fijn dat we je weer dienst konden zijn. Tot de volgende!

Stekkersch Automotive

Geweldige inzet van mijn vriend Chanan m.b.t. een financial lease aanvraag. Aanrader!

Hi,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen. We geven de complimenten door aan Chanan.

AutoHuus Kampen BV

Zeer fijne financial lease partner

Hi Marco,
Dank je wel voor de review. Fijn dat we je weer dienst konden zijn!

Ride4All

Goed bereikbaar snelle handelingen veel mogelijkheden en oplossingen

Hi,
Bedankt voor je aardige review. Fijn dat je zo snel bent geholpen. Tot de volgende!

Mastebroek's Autobedrijven b.v.

Goed, maar geef niet te gouw het oordeel, dat een klant een auto kan leasen, want dat valt in de praktijk soms tegen....

Reactie Financial Lease Partner:

Bedankt voor de feedback. Vervelend dat het niet in één keer helemaal soepel verliep. We doen ons best om je de volgende keer nog beter van dienst te zijn.