Ann

Snelle en vriendelijke, deskundige service

Zonder afspraak, geen online formulieren invullen/registreren gedoe. Persoonlijk contact.

Stefan de Hager

Zeer goede ervaring. Prima ontvangst, duidelijke service en afhandeling. Snelle verwerking.

Duidelijkheid. Betaalbaar, service

Tim van Waard

Heb hier een bandje laten overzetten naar een digitaal audio bestand

Vriendelijke ontvangst, snelle service, lage prijs.

Marian

Aardige meneer met hele snelle service in goed vertrouwen. Betalen mocht na ontvangen van filmpjes.

Snelle service, goede prijs

Contact verliep goed, kon mijn dia’s en super-8 films dezelfde dag inleveren en voor de feestdagen ophalen.

Eerlijke informatie over wat ik wel en niet kon verwachten van de kwaliteit na overzetten/digitalisering van films/dia’s van 45 jaar oud.

Fam de Jager

Snelle service en perfecte kwaliteit

Toen bleek dat bij 3 bandjes het geluid van mindere kwaliteit was, werd dit snel opgelost.

LM

Zeer aardige en hulpvaardige eigenaar. Een klein probleempje werd opgelost. Ook uitstekende kwaliteit van gedigitaliseerde 8mm films. Bij dit bedrijf bleek de kwaliteit beter dan bij een ander (en... Zeer aardige en hulpvaardige eigenaar. Een klein probleempje werd opgelost. Ook uitstekende kwaliteit van gedigitaliseerde 8mm films. Bij dit bedrijf bleek de kwaliteit beter dan bij een ander (en duurder) bedrijf waarmee ik eerder had gewerkt.

Persoonlijke aandacht. Snelheid.

Schuller Restauratie Stukadoors

Goed bedrijf

Tent en zeilmakerij de mos

Goed en deskundig advies en was zeer tevreden over het resultaat

Snelle levering en normale tarieven

Aart

Jaren hebben mijn videobanden eigen wachten om weer bekeken te worden. Het overzetten heb ik doo "Filmoverzetten" laten doen. Ik vond ze op internet en na telefonisch contact en advies door Frans... Jaren hebben mijn videobanden eigen wachten om weer bekeken te worden. Het overzetten heb ik doo "Filmoverzetten" laten doen. Ik vond ze op internet en na telefonisch contact en advies door Frans heb ik de banden gebracht. De volgende dag waren ze al klaar. Snel en een prima kwaliteit.

Bekwaamheid, vriendelijkheid, nakomen van afspraken, snelheid en kwaliteit van aflevering.