emely thomas

Ik had een krijtbord besteld bij jullie. Op voorhand kreeg ik een mail dat het bord een week later pas ging geleverd worden. Maar uiteindelijk heb ik het toch nog ontvangen in 3 dagen. Het was voor... Ik had een krijtbord besteld bij jullie. Op voorhand kreeg ik een mail dat het bord een week later pas ging geleverd worden. Maar uiteindelijk heb ik het toch nog ontvangen in 3 dagen. Het was voor een cadeautje dus ik was zeer blij dat het er vroeger was! Het bord was prachtig!

Constant Hulshoff

Dik voor elkaar.

Jacques Zonneveld

Voor het eerst bij jullie besteld, de Passepartout zie er prachtig uit.

Tera van Gent

Goed.

Marlou Gremmen

Snelle service

Bert Pol

Snelle en uitstekende service na probleem met een lamp

Jelle De Wal

Snelle nalevering na melding defect product

Mw.HMP Smeets

Goede snelle levering

Gwen van den Bout

Empin

Slecht; op de site stond Vandaag besteld Overmorgen in huis (of zo'n soort kreet), maar uiteindelijk heeft het meer dan 14 dagen geduurd

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij deze gang van zaken ten zeerste dus allereerst onze excuses hiervoor.
Echter hebben wij vanwege de drukte helaas wat...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Echter hebben wij vanwege de drukte helaas wat vertraging op sommige productie artikelen.
Dit was bij uw bestelling ook het geval.
Normaal gepsroken leveren wij ook binnen 24 a 48 uur dus vandaar dat wij daar ook mee adverteren.
In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey