Jan De vos

Keurig verzorgd

Boyd IJzelenberg

Geen schroeven en pluggen

Zito Zito

Product is ok. Levering kwam veel te laat en de klantenservice is slecht. Geven telkens aan dat het product is verstuurd, terwijl dat niet het geval is.

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Hi Ravi,
Dank voor uw feedback. Wij zijn het helemaal met u eens! Het is op een paar vlakken totaal mis gegaan bij uw order.
Wij hebben zowel telefonisch als per email contact met u...
Hi Ravi,
Wij hebben zowel telefonisch als per email contact met u gezocht, echter tevergeefs en krijgen geen reactie.
Wellicht kunt u als u dit leest alsnog contact met ons opnemen, zodat we deze order, uw feedback en mogelijke oplossing kunnen bespreken samen.
Verkoopteam Signerie

A.

Vlot geleverd. Netjes stevig verpakt.

Leon Garcia

Supper snelle levering

Barbara Gerrits

Langere levertijd dan gezegd, bestelling kwam deels oningepakt en beschadigd aan. retourneren kost geld

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Hi Barbara,
Dank voor uw feedback en wij snappen uw frustratie!
Hi Barbara,
Dank voor uw feedback en wij snappen uw frustratie!
Hebben nog geprobeerd telefonisch en per email in contact met u te komen. Ook om u aan te bieden op onze kosten te retourneren. Echter geen reactie mogen ontvangen helaas!
Verkoopteam Signerie