J.

We gebruiken het Nunki lakentje sinds onze dochter 2 weken oud is, voor 's nachts in de cosleeper. Ze slaapt er heerlijk onder. Ze is nu 12 weken en slaapt meestal nu met de armpjes omhoog, maar nog... We gebruiken het Nunki lakentje sinds onze dochter 2 weken oud is, voor 's nachts in de cosleeper. Ze slaapt er heerlijk onder. Ze is nu 12 weken en slaapt meestal nu met de armpjes omhoog, maar nog steeds knus onder haar nunki lakentje. Super tevreden mee!

Bram

Naar verwachtingen.

Samira

GEWELDIG

GEWELDIG

Mijn pasgeboren baby heb ik vanaf jet begin ingebakerd. Eerst met een hydrofiele doek..en na een paar weken een aantal slaapzakjes besteld..en na proberen weer teruggestuurd..een aantal kan je na gebruik niet meer terugsturen..dus vaak koop je iets op de gok..weggegooid geld..gehelaas!
Uiteindelijk bij Fedde en Kees aangekomen..en jeejtje..wat fijn! Mijn dochtertje kreeg met 3mnd haar eerste slaapzakje aan..ze is altijd erg wild geweest met haar handen..ze zitten na 6mnd nog altijd in de weg. Armen wild de lucht in..tut uit haar mond pakken..niet begrijpen dat deze helpt met slapen..gewoon geen rust in haar lichaampje.. en toen was daar het BUNDI slaapzakje..beste uitvinding EVER!
Haar armpjes waren vrij genoeg om ze heen en weer te bewegen..maar ze zaten haar niet in de weg..ze kon niet bij haar gezichtje komen..wat resulteerde in slaapjes van minimaal 1,5..ipv 35min..
Nu ze iets ouder en sterker wordt..en kan draaien.. heb ik het NUNKI lakentje gekocht..nu ligt ze strak..kan ze niet draaien..en komt ze niet bij haar gezicht.. hoe sterk ze ook wordt! En draait ze toch in bed..dan kan ze zichzelf omhoog duwen omdat het slaapzakje nogsteeds vrij is om armpjes heen en weer te kunnen bewegen..
Een ware uitvinding..en voor altijd dankbaar! Een tevreden minimens die eindelijk rustig inslaapvalt en wat langer slaapt..
Tijd voor een grotere maat..slaapzakje nummer 4&5..hihi..

DANK!

Kady

Snelle levering, correcte uitleg van product

Lou

Lakentje 3 dagen uitgeprobeerd maar baby huilt als ik hem eronder zet

Reactie Fedde&Kees:

Beste Loubna, Jammer dat je deze ervaring hebt met het NUNKI lakentje. Je hebt ons een berichtje gestuurd dat de handjes eronderuit komen, wat idd kan omdat het lakentje niet het doel heeft te... Beste Loubna, Jammer dat je deze ervaring hebt met het NUNKI lakentje. Je hebt ons een berichtje gestuurd dat de handjes eronderuit komen, wat idd kan omdat het lakentje niet het doel heeft te fixeren. In deze mail heb ik aangegeven graag even met je mee te kijken en je te helpen. Hierop hebben wij helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Elke baby is toch weer anders en vaak kunnen we tips en adviezen geven in het gebruik en gericht op jullie specifieke situatie. We kijken dan met je mee of je het lakentje optimaal gebruikt hebt en ondersteunen in jullie specifieke slaap uitdagingen. Je mag mij altijd even bellen als je dat fijn vindt: 06-39786368 Hartelijke groet, Frederieke

Ruby

Hartverwarmend! Een foutje van het postbedrijf werd heel vlug opgelost. We kregen behulpzaam advies over het gebruik van de producten voor en na de bestelling. En zowel het Nunki lakentje als het... Hartverwarmend! Een foutje van het postbedrijf werd heel vlug opgelost. We kregen behulpzaam advies over het gebruik van de producten voor en na de bestelling. En zowel het Nunki lakentje als het Bundi slaapzakje lijken ons kindje al meteen te helpen om rustiger te slapen.

Estelle

Zeer duidelijke omschrijving van product. Heel snelle levering vanuit Nederland naar België, dag nadien hadden we het lakentje en slaapzakje al.

Imke

Mooie producten! Het bedrijf biedt persoonlijke hulp als je vragen hebt, top :-)