Katleen

Lakentje en slaapzakje gekocht voor onze zoon van twee maanden. Was een heel onrustige slaper, wilde alleen in onze armen slapen en werd wakker zodra hij in zijn bedje werd gelegd. Met het... Lakentje en slaapzakje gekocht voor onze zoon van twee maanden. Was een heel onrustige slaper, wilde alleen in onze armen slapen en werd wakker zodra hij in zijn bedje werd gelegd. Met het slaapzakje en lakentje sliep hij vanaf de eerste keer langer door. Intussen slaapt hij zelfstandig in en kochten we ook een lakentje voor zijn wieg die in de woonkamer staat.
Goede kwaliteit en geniaal bedacht!

Marieke

Lakentje hadden we al van ons eerste zoontje, 2de zoontje heel onrustige slaper. Sliep enkel volledig ingewikkeld in een tetradoek en onder het nunki laken. Na enkele weken ook het bundi slaapzakje... Lakentje hadden we al van ons eerste zoontje, 2de zoontje heel onrustige slaper. Sliep enkel volledig ingewikkeld in een tetradoek en onder het nunki laken. Na enkele weken ook het bundi slaapzakje gekocht om inbakeren af te bouwen en verloopt super vlot!
Het is zijn geld meer dan waard

Lize

Snelle en correcte levering.
Duidelijke informatie over het product

Lobke Struyve

Heel tevreden over de lakentjes!

G

Snelle levering, duidelijke uitleg over hoe het product correct te gebruiken.

Dorien

Vlot en behulpzaam

Janne

Zeer fijne ervaring, top producten.

yaprak kalemciler

Heel leuk handig