Theo

Snel en goed

Beschrijf hier uw ervaring

Deurbel besteld, niet meer en niet minder

Huib

Keurig nette organisatie

Beschrijf hier uw ervaring

Een klant kan eigenlijk niet beter worden geholpen

A.A

Top besteld volgende dag in huis

toppers

Ineke van Velzen

Positief!

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag besteld…morgen in huis…super snelle levering!

Buurs Int Transport

26-02-'22 een positieve review gegeen. Nu van mij geen stuiver meer aan dit bedrijf. Bij melden storing lader een goedkoop chinees ding gekregen. Binnen het jaar door geslagen, nu printplaat laptop... 26-02-'22 een positieve review gegeen. Nu van mij geen stuiver meer aan dit bedrijf. Bij melden storing lader een goedkoop chinees ding gekregen. Binnen het jaar door geslagen, nu printplaat laptop naar de gallemiezen.

Nooit meer

Reactie FDK-shop.nl:

Geachte heer Buurs,
Bedankt voor uw review, vervelend dat u een probleem ondervind met een product. Onze laatste mailcontact was op 6 februari j.l.
Ik had het aantal mogelijkheden...
Geachte heer Buurs,
Ik had het aantal mogelijkheden geschreven en vervolgens vernamen wij niks meer van u. Ook heeft u ons niet gevraagd of er nog iets aan is te doen, blijkbaar hebben wij dan direct een 1 ster review verdient. het zij zo.
FDK Shop

Zeer positief

Erik S

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Razendsnelle interactie. Zelfs op vrije dag met carnaval speciaal voor mij geopend om een Windows Surface op te kunnen halen. Helemaal geweldig en super flexibel! De Surface is als nieuw en mijn... Razendsnelle interactie. Zelfs op vrije dag met carnaval speciaal voor mij geopend om een Windows Surface op te kunnen halen. Helemaal geweldig en super flexibel! De Surface is als nieuw en mijn vrouw heeft er heel erg veel plezier van! Hartelijke groet, Erik

Reactie FDK-shop.nl:

Fijn om te horen, alsnog veel plezier met de Surface

Max

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijne website, scherpe prijzen en snel verzonden!

R.G.A. Smans

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Je stelt een vraag en je krijgt dezelfde dag nog antwoord

Van Rumund

Uitstekend