J. H. Veenstra

Goed bedrijf wat ik gekocht heb ben ik zeer tevreden over

Komen hun afspraken na

v.Jaarsveld

Vlotte levering

Wil Eenink

Besteld via internet en volgende dag verzonden. Top.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima telefoon. Ben er erg blij mee.

Vergouwen

Perfecte kwaliteit

Erik J

Heel goed

Goede laptop

Marian

Top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Iphone 13 red gekocht en mijn gegevens laten overgezet.

Joost

Super slecht 2 nieuwe iphones besteld krijg vervolgens. 4 gebruikte iphones opgestuurd . Heb vervolgens retour gestuurd. Geen ene bericht od reactie gehad of mailtje. Geprobeerd te bellen en mailen... Super slecht 2 nieuwe iphones besteld krijg vervolgens. 4 gebruikte iphones opgestuurd . Heb vervolgens retour gestuurd. Geen ene bericht od reactie gehad of mailtje. Geprobeerd te bellen en mailen geen gehoor.. nooit meer bestellen hier slechte service!!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Super Slecht slecht !!!!!

Reactie FDK-shop.nl:

Goedendag, wij hebben iPhone 13 en 14 opgestuurd conform uw bestelling en kregen een week later onverwacht zonder enig uitleg 4x gebruikte oude iphone's terug via andere koeriersbedrijf en een... Goedendag, wij hebben iPhone 13 en 14 opgestuurd conform uw bestelling en kregen een week later onverwacht zonder enig uitleg 4x gebruikte oude iphone's terug via andere koeriersbedrijf en een andere pakket. Ik vraag me echt af wat u hiermee wilt bereiken?
Uw opgegeven telefoonnummer werkt niet en wij hebben e-mails gestuurd over uw 4 gebruikte iphones. Tot heden hebben wij geen reactie ontvangen. U gaf aan dat u ons gebeld en gemaild had maar wij hebben tot nu toe niks van u vernomen/ontvangen.

Robbert

Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed communicatie, snelle service.

R.Janse

Een refurbished Lenovo laptop gekocht. Laptop werkt goed en is in perfecte staat. Erg blij mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Ben erg tevreden met mijn aankoop. Alles liep erg soepel en efficient. Groot voordeel is dat als er iets is met laptop, ik zeker weet dat de heren het zullen oplossen ! Betrouwbaar bedrfijf

H Sanders

Zeer te vreden over het bestellen en het leveren

Beschrijf hier uw ervaring

Na het bestellen de dag erop de laptop binnen