Mark de Jong

Ik had een zeer goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestellen ging eenvoudig en duidelijk, de levering was snel, de computer was keurig verpakt met voldoende vul materiaal.

P.Bassie

Prima deskundig en attent geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Goede raad gekregen bij keuzes

I.N.

Bijzonder goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering een heel vriendelijk contact.

ger duijts

Zeer lang tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring

zowel in de webshop als winkel altijd correct geholpen

Roelof Menkveld

Snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. product zoals omschreven

Eric Hoet

Een zeer betrouwbaar en service gericht bedrijf met vriendelijke mensen.

Met een woord SUPER ervaring

G. Dunnink

Goede reclame weergave en duidelijkheid in de prijs voor het aangekochte.

Beschrijf hier uw ervaring

na de bestelling snel het bestelde bezorgd volgens de afspraak.

Bredek

Helemaal top

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd en super spul

Kjell

FDK bestelling, ondanks een klein ongemakje, snel en goed verlopen. Nu 1 hele goede, nagenoeg nieuwe, laptop in bezit waar ik heel blij mee ben. Dankjewel FDK-Shop!

Beschrijf hier uw ervaring

Na lang twijfelen of ik zou investeren in een nieuwe laptop uiteindelijk via FDK-Shop een refurbished Lenovo T480 aangeschaft en verkozen om deze met "1 in 3" te betalen. In eerste instantie werkte... Na lang twijfelen of ik zou investeren in een nieuwe laptop uiteindelijk via FDK-Shop een refurbished Lenovo T480 aangeschaft en verkozen om deze met "1 in 3" te betalen. In eerste instantie werkte de "1 in 3" module op de website van FDK niet goed, waardoor het aanschaffen van de laptop voor mij onmogelijk werd. Echter was dit na klantcontact, wat vlot en snel, en vriendelijk per whatsapp verliep, snel verholpen en kon ik de laptop aanschaffen.

De Laptop zag er als nagenoeg nieuw uit en voelt als nieuw aan, werkt als een tierelier en maakt mijn werkprocessen toch een heel stuk sneller en fijner vergeleken mijn T430 (die ik al geupgrade had). Tot zover een zeer tevreden klant van FDK en hopelijk blijf ik dat ook. Als ik de google reviews mag geloven, gaat dat zeker lukken!

J. H. Veenstra

Goed bedrijf wat ik gekocht heb ben ik zeer tevreden over

Komen hun afspraken na