john

Zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring

besteld artikel was uitverkocht, aanbod voor vergelijkend model zonder bij te betalen, zeer goed afgehandeld.

Henny

Goede refurbished PC's tegen geschikte prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle verzending en levering voldoet aan verwachting. Goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Nico Tromp

Goede

Renne

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

In eerste instantie lukte het niet om office 2019 geĆÆnstalleerd te krijgen. Was geen probleem voor het bedrijf en heeft een andere opgestuurd.

Juust Out

Heel goed !

Beschrijf hier uw ervaring

Dit was mijn eerste aankoop bij FDK-shop. Ik heb vier dagen alle shops in Nederland afgestruind voor een goede machine tegen een normale prijs, en uiteindelijk kwam ik bij FDK-shop terecht. Ik heb... Dit was mijn eerste aankoop bij FDK-shop. Ik heb vier dagen alle shops in Nederland afgestruind voor een goede machine tegen een normale prijs, en uiteindelijk kwam ik bij FDK-shop terecht. Ik heb de machine besteld, die werd keurig op tijd netjes verzorgd afgeleverd, en de machine is prima in orde. Ben vooralsnog heel tevreden over FDK-shop. Een vriend van me had ook een nieuwe computer nodig, en ik heb FDK van harte aanbevolen.

particulier

Eenvoudig contact gelegd via internet.

Beschrijf hier uw ervaring

Levering pc voldoet aan verwachting en kwam vlot tot stand. Heb wel een klein minpunt: SSD lag los in het frame. Los ik zelf op. Apparaat functioneert na 1 week gebruik nog steeds goed.

Jeroen Quirijns

Goede service en goed assortiment.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima gebruikte laptop gekocht, deze was in nieuwstaat.

Jeroen Puttemans

Een zeer snelle levering, professionele klantenservice! zeer goeie kwaliteit van computers!

Zeer goeie ervaring!