Paul

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Een refurbished laptop gekocht. Snelle en goede levering. Hele nette laptop zoals op de site omschreven. Zeer tevreden

Dhr. W. A. Verboom

Als zeer positief.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn keuze voor een bepaalde laptop bleek niet te voldoen naar mijn verwachting. Ik wilde deze laptop graag omruilen voor een betere laptop, die paste aan mijn wensen. Ik deed een voorstel en het... Mijn keuze voor een bepaalde laptop bleek niet te voldoen naar mijn verwachting. Ik wilde deze laptop graag omruilen voor een betere laptop, die paste aan mijn wensen. Ik deed een voorstel en het Het team van FDK
toonde begrip voor mijn situatie. Zij hebben alles gedaan om mij behulpzaam te zijn. FDK gaf mij goed advies voor een andere laptop.
Inmiddels werk ik nu met plezier op deze laptop.
FDK heeft alles zeer goed begeleid qua verzending en heeft nu een tevreden klant er bij gekregen.

Nicky Rösemeier

Super goeie service en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering alles mooi en netjes verpakt

JCB

Dell optiplex 7060 prima werkend voor prima prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Aankoop en levering verliep soepel en duidelijk.

P Weerheim

Super geregeld, goed ingepakt, en prachtige kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat belooft werd qua programma's klopte allemaal.

PRJ Permentier

Ik wilde een dekstop echter met meer geheugen. Die optie stond niet op de site. Mailtje gestuurd, en FDK heeft direct de optie toegevoegd. Aangevinkt, betaald, volgende dag in huis. Zo hoort het!... Ik wilde een dekstop echter met meer geheugen. Die optie stond niet op de site. Mailtje gestuurd, en FDK heeft direct de optie toegevoegd. Aangevinkt, betaald, volgende dag in huis. Zo hoort het! Prima service.

B. Luijsterburg

Snelle service. Goede prijs kwaliteit verhouding

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Raf b

Overzichtelijk en netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is aangekomen wat ik besteld hebt, alles ziet er goed uit, heb er niks over te zeggen

Mieke

Goede service, supersnelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Er was een probleem met mijn bestelde telefoon waardoor alle telefoons uit die batch door de leverancier werden teruggeroeoen. FDK heeft dit snel en zorgvuldig opgepakt en opgelost. En direct een... Er was een probleem met mijn bestelde telefoon waardoor alle telefoons uit die batch door de leverancier werden teruggeroeoen. FDK heeft dit snel en zorgvuldig opgepakt en opgelost. En direct een andere (iets duurdere) telefoon geleverd, zonder bijbetaling.
Wij hebben hier de afgelopen jaren al meerdere keren een aankoop gedaan en hebben goede ervaringen met FDK, voor zowel laptops als telefoons, nieuw of refurbished.

Harm Klaassens

Laptop als nieuw