Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Kelly

De docent gaat ervoor en die enthousiasme trekt aan. Ook legt ze goed uit. Ze gaat soms wel wat snel in haar uitleg. Ook in het boek, het lesmateriaal worden alle stappen helder en duidelijk... De docent gaat ervoor en die enthousiasme trekt aan. Ook legt ze goed uit. Ze gaat soms wel wat snel in haar uitleg. Ook in het boek, het lesmateriaal worden alle stappen helder en duidelijk uitgelegd.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en de docent) u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Daisy

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Fijn te vernemen dat de opleiding u goed is bevallen! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Had goed persoonlijke aandacht en veel geduld.

Sarika

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding. Ik zou de opleiding dan ook zeker aanbevelen aan anderen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Het lesmateriaal / boeken waren gedateerd. Dit werd goed gecorrigeerd door de docent. Ook was hij duidelijk in zijn uitleg en tussen de lesdagen door zelfs bereikbaar voor eventuele vragen. We... Het lesmateriaal / boeken waren gedateerd. Dit werd goed gecorrigeerd door de docent. Ook was hij duidelijk in zijn uitleg en tussen de lesdagen door zelfs bereikbaar voor eventuele vragen. We hadden gezellige les-ochtenden waarin er alle ruimte was voor vragen. Voor mij was het in alle opzichten een geslaagde opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Jammer te lezen dat u vindt dat het lesmateriaal gedateerd is. U mag ons hier altijd over bellen op: 0800 - 446 446 4 (gratis). Fijn te lezen dat de... Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Jammer te lezen dat u vindt dat het lesmateriaal gedateerd is. U mag ons hier altijd over bellen op: 0800 - 446 446 4 (gratis). Fijn te lezen dat de opleiding u verder goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Heel prettige opleiding.

O. Kocyigit

Docent is top!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen zijn! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Sabine van Engelen

Na jaren getwijfeld, eindelijk deze opleiding gaan volgen. Ik heb hier totaal geen spijt van. De lesstof werd elke week goed uitgelegd en was overzichtelijk. De docent was vriendelijk en nauwkeurig.

Reactie Fabius Opleidingen:

Fijne docent, alleen jammer dat de stof verouderd is: Windows 10.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw review en aanbeveling! Jammer dat u vindt dat de stof verouderd is. Ons doel is dat u met onze opleiding actuele kennis opdoet en bijvoorbeeld leert in verschillende computerprogramma's... Dank voor uw review en aanbeveling! Jammer dat u vindt dat de stof verouderd is. Ons doel is dat u met onze opleiding actuele kennis opdoet en bijvoorbeeld leert in verschillende computerprogramma's te werken, los van de versie. Hopelijk is dit gelukt! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

H. Heijden

Docente is erg vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding Administratief Medewerker u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen