Jeannette ten Kate

Mijn ervaring is dat er met veel liefde, aandacht en zorgzaamheid, wordt omgegaan met mijn moeder. En dat proactief wordt meegedacht aan oplossingen voor situaties /problemen die zich voordoen.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn moeder woont op zichzelf maar dat gaat wel goed maar niet optimaal. Maar is nog zeker niet toe aan een verzorgingshuis. Wil ze ook absoluut niet. Met de hulp van ExtraDochter kan zij thuis... Mijn moeder woont op zichzelf maar dat gaat wel goed maar niet optimaal. Maar is nog zeker niet toe aan een verzorgingshuis. Wil ze ook absoluut niet. Met de hulp van ExtraDochter kan zij thuis blijven wonen.

Ron

Ziekenhuis en huisarts bezoek

Bep

Heel goed, prima communicatie

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn moeder had een periode ondersteuning nodig ivm psychische klachten. De ondersteuning heeft zeker geholpen.

Bas de Brink

Mijn ervaring was erg goed maar voor moeder nog beter toen ze uit het ziekenhuis kwam met 2 nieuwe heupen. Anne van ExtraDochter is 3 keer in de week geweest om met alles te helpen. Dat is heel goed... Mijn ervaring was erg goed maar voor moeder nog beter toen ze uit het ziekenhuis kwam met 2 nieuwe heupen. Anne van ExtraDochter is 3 keer in de week geweest om met alles te helpen. Dat is heel goed bevallen. Zelf woon ik 120 km. verderop. Met Extra Dochter was er iedere dag iemand om mijn moeder te helpen. Hartstikke fijn!

Annemarie

Toen mijn moeder uit het ziekenhuis kwam heb ik hen ingeschakeld om te helpen. Dat ging heel goed. In de eerste weken waren ze er iedere dag een paar uur. Nu zitten we in een ritme van 2 ochtenden... Toen mijn moeder uit het ziekenhuis kwam heb ik hen ingeschakeld om te helpen. Dat ging heel goed. In de eerste weken waren ze er iedere dag een paar uur. Nu zitten we in een ritme van 2 ochtenden per week. Vooral Carla is erg aardig. Mijn moeder is in goede handen.