Jet van Gaal

Fijn gesprek, een luisterend oor, heel duidelijk, maakt goede match tussen mij en bedrijf.

Lazhor Talai

Ik ben heel erg tevreden over hoe ik geholpen en begeleid ben tijdens mijn allereerste collicitaties!
Extra talent is echt een aanrader!

Iris was snel, adequaat en zorgzaam. Ik ben erg tevreden over haar. Ze heeft heel goed naar mij geluisterd en wist precies wat ik zocht.

Extra Talent heeft mij tot nu toe goed begeleid naar een nieuwe baan. Ben er zeker positief over te spreken.

Ik werk nu een jaar bij Extra Talent en ik ben erg tevreden. Wat ik fijn vind is het goede contact met de consultant, Michel Klooster, en de begeleiding. Altijd bereikbaar en open om even te sparren... Ik werk nu een jaar bij Extra Talent en ik ben erg tevreden. Wat ik fijn vind is het goede contact met de consultant, Michel Klooster, en de begeleiding. Altijd bereikbaar en open om even te sparren over ideeën. Erg aangenaam.

Stevan

Ik vond het heel vlot gaan en het is beter gegaan dan ik zelf had verwacht. Daisy is goed in haar vak !

Ik ben super tevreden met Extra talen, heel betrokken en je wordt ten alle tijden gecommuniceerd / overlegd. Dat is zeker fijn

Geweldig!! Kan niks beters vermelden

Blijf zeker op deze wijze doorgaan! Geef voldoende informatie en bied ook dezelfde hulp en betrokkenheid aan. Op deze wijze ga je vol zelfvertrouwen naar de sollicitatiegesprekken. De service is... Blijf zeker op deze wijze doorgaan! Geef voldoende informatie en bied ook dezelfde hulp en betrokkenheid aan. Op deze wijze ga je vol zelfvertrouwen naar de sollicitatiegesprekken. De service is uitstekend!!