Keith

Een fijne werkgever waar vertrouwen wordt gegeven in het personeel.

Gabriele Sobutaite

Altijd goede contact met me contact persoon. Ik zie ook dat er moeite in mij en mijn situatie wordt gestopt :)

Nohemie van Stein Callenfels

Erg vriendelijk en inlevend in de klant. Denkt graag mee naar de mogelijkheden.

Jacob Veenman

Nogmaals zeer goed contact

Duidelijke en heldere doelen.

Estrella van der Klaauw

Vriendelijk, inlevingsvermogen en accuraat

Het contact met Isa verloopt soepel. Het proces vind ik fijn verlopen voor iemand die werk zoekt. Lastige punten als jezelf aandragen en jezelf verkopen wordt je grotendeels uit handen genomen.... Het contact met Isa verloopt soepel. Het proces vind ik fijn verlopen voor iemand die werk zoekt. Lastige punten als jezelf aandragen en jezelf verkopen wordt je grotendeels uit handen genomen. Daarnaast vond ik het heel fijn dat je niet tegen het soms toch lastige punt aanloopt om naar je verdienste te vragen. Dit werkt denk ik ook erg in het voordeel van een werkzoekende. Iemand die dit niet als kracht heeft, wordt daar toch in versterkt met waarschijnlijk een beter resultaat. Dit is een unique selling point van Extra Talent. Daarom zou ik Extra Talent zeker aanraden bij vrienden of familie.

Ik ben super geholpen door Janine en Beau. En meteen aangenomen bij mijn nieuwe baan. Ben heel erg blij, alles is heel snel gegaan. Goed ook voor mijn zelfvertrouwen 😃

Rob van Soelen

Jullie komen professioneel over, en hebben volgens mij ook “ oog “ wat de kandidaat achter zich moet laten wat betreft vorige baan.
Hierbij wordt de gezin situatie niet vergeten!
Ik heb er...
Hierbij wordt de gezin situatie niet vergeten!
Ik heb er een heel goed gevoel bij!

Was een prima gesprek met de goede hoeveelheid aan informatie, persoonlijk contact, kijken naar wat ik nodig heb.