Expert

Van der Zande

Ga voor persoonlijke service en advies. Alles is bespreekbaar.

De Laat

Helaas blijkt dat niet alle tiptoetsen verlicht zijn. In de winkel was dat geen probleem want die is hel velicht. Maar mijn keuken heeft alleen verlichting onder de aanrechtkastjes. Dus je ziet de... Helaas blijkt dat niet alle tiptoetsen verlicht zijn. In de winkel was dat geen probleem want die is hel velicht. Maar mijn keuken heeft alleen verlichting onder de aanrechtkastjes. Dus je ziet de tiptoetsen niet goed. Althans die niet velicht zijn. Wel is een klok altijd verlicht. Dat is totaal nutteloos en is alleen maar energieverspillend. Die klok was overigens niet zichtbaar in de winkel. (Dus waarschijnlijk niet ingesteld.) Dus Whirlpool geen klok maar wel verlichte tiptoetsen.

De Groot

Ze laten je altijd zelf zoeken in de winkel en als je na 5 minuten nog zoekt word je aangesproken en vraagt een personeelslid
hoe het gaat met je of ze stellen een makkelijke vraag over je,...
hoe het gaat met je of ze stellen een makkelijke vraag over je, ze tonen belangstelling. Ik ben een tevreden klant.