Expert

Van de Weijenberg

Expert is een aanrader door vriendelijk en deskundige hulp; en alles gaat op een rustige manieren er wordt zeer goed mee gedacht voor een oplossing

Van der Velden

Ben in de winkel zeer deskundig en goed geholpen! En de bezorgers waar zeer deskundig en super vriendelijk, ze gingen ook super netjes te werk met het plaatsen van het machine.en gaven ook netjes... Ben in de winkel zeer deskundig en goed geholpen! En de bezorgers waar zeer deskundig en super vriendelijk, ze gingen ook super netjes te werk met het plaatsen van het machine.en gaven ook netjes informatie, en kreeg ook alle antwoorden op vragen

Goede service, klant is hier nog koning.
Voldoende keuze en alternatieven, verkopers luister naar je en zijn bereid om actief voor je mee te kijken.

Van de Lest

Winkel prima.
De aflevering ging wat snel wat uitleg machines betreft.

Harry

Klopt goed geholpen .en snel ook .totdat er iets kapot gaat na 2.5 jaar allrisck verzekeri g bij gekocht .en zit nu al meer dan 3 weken te wachten op de diagnose wat er kapot is .zeg al vriendelijk... Klopt goed geholpen .en snel ook .totdat er iets kapot gaat na 2.5 jaar allrisck verzekeri g bij gekocht .en zit nu al meer dan 3 weken te wachten op de diagnose wat er kapot is .zeg al vriendelijk geholpen totdat je de echte service moet hebben .kan je er achter aan

Ik kan alleen maar zeggen dat alles super is verlopen top top

Jansen

Gebeld met expert voor nespresso apparaat of ze het op voorraad hadden en ze hadden er nog een en nog speciaal gevraagd of het geen showroommodel was nee gewoon nieuw in de verpakking zeiden... Gebeld met expert voor nespresso apparaat of ze het op voorraad hadden en ze hadden er nog een en nog speciaal gevraagd of het geen showroommodel was nee gewoon nieuw in de verpakking zeiden ze.
Dus helemaal naar den Bosch en in de winkel werd het apparaat gehaalt en het was even schrikken want de doos was helemaal kapot en gescheurd.
dus even in de doos gekeken maar zag al meteen dat het geen nieuw apparaat was het zat helemaal onder de vette vingers geen verpakking om het apparaat en alles zat een beetje raar ingepakt.
Maar de man zei nee hoor niet in de showroom gestaan en ik ben misschien niet de slimste maar zo dom ben ik nu ook weer niet dus onverrichte zaken weer naar huis.
Maar toen ik buiten de winkel even na stond te denken zag ik dat het apparaat weer gewoon uit de verpakking werd gehaald en denk dat het weer gewoon in de winkel terecht kwam.
Je wordt dus gewoon voor de gek gehouden.
Dus koop hier nooit niks meer in den Bosch (oplichters)