Expert

Van Ooyen

Ik vind het een prima winkel ben altijd goed geholpen en is er soms iets niet goed dan lossen ze het op krijgen en je beld of gaat er naar toe dan krijg je de oplossingkun je thuis het gekochte... Ik vind het een prima winkel ben altijd goed geholpen en is er soms iets niet goed dan lossen ze het op krijgen en je beld of gaat er naar toe dan krijg je de oplossingkun je thuis het gekochte product niet goed

Rossum

De producten die wij gekocht hebben, hebben aan hun verwachtingen voldaan.

Willemsen

Ik had - voor het bezoek aan de winkel - min of meer de keuze al gemaakt over de aanschaf van een bepaald type wasmachine. Van de medewerker kreeg ik direct een positieve reactie op deze keuze -... Ik had - voor het bezoek aan de winkel - min of meer de keuze al gemaakt over de aanschaf van een bepaald type wasmachine. Van de medewerker kreeg ik direct een positieve reactie op deze keuze - terwijl het apparaat niet eens in de winkel aanwezig was.

Goedemorgen,
De ervaring met Expert is prima. De service in de winkel, tijdens het bezorgen en installeren was prima.
Alles zoals je verwacht, prima geregeld!

Ghijssen

Eerder heb ik mijn tv gekocht bij expert waar ik heel tevreden over ben, nu mijn wasmachine, was online aan het kijken omdat ik weinig tijd heb om naar de winkel te gaan, heb de winkel in Den Bosch... Eerder heb ik mijn tv gekocht bij expert waar ik heel tevreden over ben, nu mijn wasmachine, was online aan het kijken omdat ik weinig tijd heb om naar de winkel te gaan, heb de winkel in Den Bosch aan de telefoon gehad omdat ik een keuze maken online moeilijk vond had behoefte aan een stukje uitleg. Jacky heeft met mij te woord gestaan en online meegekeken hij heeft mij super goed advies gegeven en uiteindelijk een Bosch wasmachine gekocht waar ik heel tevreden over ben!