Expert

Spin

We zijn altijd zeer correct en goed geholpen en we komen dan ook wanneer het nodig graag terug ook vanwege de goede service

Altijd om te winkelen bij Expert Men heeft tijd en goede raad. Wij zijn tevreden naar huis gegaan

Bosch

Mijn ervaring met expert is echt geweldig en de verkopers zijn super ook de bezorgers alle lof voor hun altijd vriendelijk

Fam Rodriguez

Zeer slecht in Beuningen (gld).Vandaag dacht ik informatie te winnen bij Expert Beuningen voor het aanschaffen van een "soundbar". Bij binnenkomst, werd me netjes de tijd gegeven om rond te kijken... Zeer slecht in Beuningen (gld).Vandaag dacht ik informatie te winnen bij Expert Beuningen voor het aanschaffen van een "soundbar". Bij binnenkomst, werd me netjes de tijd gegeven om rond te kijken en werd netjes gevraagd of ik advies kon gebruiken. Ik gaf hier aan waar ik naar aan het kijken ben en toen begonnen de stiltes. Ik geef aan dat ik heb gemerkt dat er verschillende type sounders zijn, waarop ik te krijgen hoor, ja dat klopt. Op de vraag wat de nu echt de verschillen zijn tussen alle soorten, met bv surround geluid, met op zonder achter speakers, word weer een reactie gegeven met, ja het is maar net wat je mooi vindt. Ik geef aan dat ik het begrijp, maar duidelijk heeft elk merk verschillende modellen. Het antwoord: Ja Sonos is goed. Ja geef ik aan, maar dat is gelijk de hoofdprijs en vooral als je een subwoofer aanschaft. Maar wat maakt Sonos beter dan de rest. Reactie, ja alles wat je er mee kan. Zo kan ik nog een paar andere opmerkingen maken, maar tot mijn verbazing ben ik nog niks opgeschoten met de vraag, hoe klinkt het geluid. Ik stel nog een vraag, hoe presteert de Q modellen van Samsung, je raadt het al, het antwoord: Ja, goed. Wat ik hier uit begrijp, is dat het niet uit maakt wat je koopt, alles is goed. Ik krijg als klant in de winkel ook nog te horen, je moet maar reviews gaan lezen op internet om te kijken wat je wil. Ja want wat meneer de verkoper mooi vind kan heel anders zijn dan dat van mij. De reviews op internet doen hetzelfde.
Ik ben weg gelopen met de mededeling, ik ga naar een winkel die wel iets wil demonstreren, en dat ze helaas een klant indirect de deur hebben gewezen.
Zelfs de opmerking, je moet het maar aanschaffen, vind je het niks, dan brengt u het terug. (mijn gedacht, ik koop alles 1 voor 1 en breng alles terug, succes met het verkopen van niet verzegelde dozen, maar ja, dat terzijde).
Men vindt het raar dat internet de winkels doet sluiten. Ik als klant die in de winkel staat word het internet opgestuurd.
Mijn vraag was duidelijk, ik kom voor een soundbar. Aan meneer de verkoper die hier dus geen zijn had.... Doe je werk.
Stel vragen, wat voor tv hebt u? Wat zoekt u specifiek? Alleen een soundbar of met subwoofer en surroundspeakers? Hoe groot is de ruimte waar voor je naar op zoek bent? Hebt u misschien al op internet gekeken en kan een expert je hier verder mee helpen? Aan welk budget moet ik denken, (moet je Sonos dus gelijk naar voren trekken? )
Meneer de verkoper, als je dit soort vragen stelt, ga aan de slag, laat zien wat je in huis hebt. Laat de klant op ze minst naar huis gaan met de gedachte, ik kom snel terug.
Helaas niet voor mij.

De Romijn

Een prima winkel met vriendelijke deskundig personeel. Snelle service

Ik word niet graag gecorrigeerd omdat ik een woord niet goed uitspreek...verder heb je altijd te maken met de persoonlijke voorkeur van de verkoper, dat zal altijd wel zo blijven.

Hele goeie service bij Expert Beuningen!, Koop al mijn witgoed apparaten bij hun! en dat doe ik al 30 jaar!. Super fijn personeel ook!

Peters

Wij hadden een probleem met onze vorige aankoop na ruim een jaar en er werd een nieuwe (was)machine geleverd.

Van De Donk

Met veel genoegen wil Expert Beuningen aanbevelen. Zo veel klantvriendelijkheid… zelfs koffie met gebak, ongekend… kundig en empathische mensen.
Ik ga nergens anders meer naar toe.
Dikke...
Ik ga nergens anders meer naar toe.
Dikke 10 +