Expert

Goede service prettige manier van klantbenadering

Hopman

Ben super blij met mijn AEG wasmachine de fijnste die ik tot nu toe heb gehad terwijl ik altijd topmerken heb gehad is deze keuze perfect geweest.super geholpen in de winkel uitstekende aflevering... Ben super blij met mijn AEG wasmachine de fijnste die ik tot nu toe heb gehad terwijl ik altijd topmerken heb gehad is deze keuze perfect geweest.super geholpen in de winkel uitstekende aflevering en installatie .bedankt expert Beuningen

Weterings

Wij kopen al jaren bij deze Expert Winkel in Beuningen. Het personeel is vriendelijk en deskundig en er wordt echt nog de tijd voor je genomen, betreffende de eventuele aankoop ('Delonghi... Wij kopen al jaren bij deze Expert Winkel in Beuningen. Het personeel is vriendelijk en deskundig en er wordt echt nog de tijd voor je genomen, betreffende de eventuele aankoop ('Delonghi volautomaat). Mocht het apparaat niet aanwezig zijn in de winkel, dan wordt gekeken of het apparaat op voorraad is bij de leverancier. Wij kwamen overeen met de prijs en de bestelling wordt geplaatst. De volgende dag konden wij onze nieuwe koffiemachine alweer ophalen. Hier krijg je nog service met een glimlach!

Van Bergen

Prettig kopen van Electronics producten bij Expert in Beuningen, top team.

Altijd klantvriendelijk gericht, goede service en uitleg over de producten

Ik kan aanraden om bij expert te kopen zo vriendelijk zijn ze

Ik zal nooit maar dan ook nooit meer naar Expert in Beuningen gaan ivm de zeer slechte service.