Expert

Uitstekend geholpen in de winkel om mijn keus te bepalen. Bezorging en montage verliep ook vlekkeloos en prettig.

N.V.T

Ik zie allemaal 5 sterren reviews dat geloof je toch zelf niet ?Die reviews vullen ze zelf in…Ik had 25 Oktobert 2023 een LG was machine gekocht en 25 December was hij stuk €600 weg gegooid .Ik had... Ik zie allemaal 5 sterren reviews dat geloof je toch zelf niet ?Die reviews vullen ze zelf in…Ik had 25 Oktobert 2023 een LG was machine gekocht en 25 December was hij stuk €600 weg gegooid .Ik had gewoon de hele week geen was machine,hoe kan dat.plus dat Epert Diemen niet bereikbaar was.Het is om te huilen.Maar ja ze doen tegenwoordig maar..service ?? Nooit van gehoord. Eigen verantwoordelijkheid als u iets koopt bij deze winkel.Vroeger was het een goede winkel toen ze op Tussen Meer zaten,maar tegenwoordig?!?Huilen geblazen….

Den Hartog

Heb een wasdroger gekocht via de telefoon. Goed advies van de medewerker in de winkel. Geweldige service bij afleverne en installeren. Dat zie je nog maar zelden zo. Aanrader.

Kahlman

Koop wel vaker bij Expert, komt door de uitstekende en prettige service.

Ben zeer tevreden heb al meerdere keren wat gekocht!!

Van Leeuwaarde

Inlezen over het product, uitstraling filiaal beoordelen, sfeer in filiaal ondergaan en bij goed gevoel medewerker om uitleg en advies vragen.

Vakkundig (winkel)-personeel en zeer vakkundige bezorgers / installateurs!

Rijpsma

Fijne winkel waar wij al jaren komen Goede service en mooie aanbiedingen

Van Haeften

Klant vriendelijk fijn geholpen met goede informatie over producten