Expert

Expert levert altijd snel, geeft goed advies en installeert

Tegenwoordig kopen veel mensen hun producten online. In een fysieke winkel wordt je te woord gestaan door mensen in plaats van een 'virtuele assistent', je krijgt goed advies en je ziet... Tegenwoordig kopen veel mensen hun producten online. In een fysieke winkel wordt je te woord gestaan door mensen in plaats van een 'virtuele assistent', je krijgt goed advies en je ziet daadwerkelijk wat je koopt. Een andere bijkomstigheid is dat je altijd een fysiek aanspreekpunt hebt mocht er iets met het product aan de hand zijn. Wij zijn erg tevreden over onze aankoop, de vriendelijkheid in de winkel en over de bezorging en plaatsing van het product. Onze ervaring is zo goed dat wij aankopen bij Expert van harte aanbevelen.

Sprong

Ga voor een persoonlijk gesprek met een medewerker en overleg wat kan of wat je wil.

Van Mierlo

Expert Harlingen is een winkel waar je nog persoonlijk aandacht krijgt als klant. Het draait niet alleen om omzet, maar zeker ook om klanttevredenheid. Compliment aan Barend en zijn team!

Teuben

Kan alleen zeggen goede kwaliteit en service en vriendelijke bediening was klasse ook voor mij doordat ik een hersenbloeding heb en het regelde voor mijn zoon werd ik telefonisch heel goed... Kan alleen zeggen goede kwaliteit en service en vriendelijke bediening was klasse ook voor mij doordat ik een hersenbloeding heb en het regelde voor mijn zoon werd ik telefonisch heel goed geholpen en is zaterdag mijn zoon heel blij gemaakt met zijn TV en werd geholpen met aansluiting daar was hij heel blij mee want daar had hij geen vestand van dus Klasse