Expert

Prima geholpen, uitstekende bezorging en instalering

Hutting

Ik zat met een inbouwprobleem. En slechte ervaring elders. Dus ze hebben me het vertrouwen teruggebracht, erg meegedacht en daarnaar gehandeld.

Scheffer

Ben in de Expert winkel in Elst geweest voor het aan kopen van mijn nieuwe televisie . Hier krijg je nog het gevoel om als klant gewaardeerd te worden waarbij je op een juiste wijze van advies word... Ben in de Expert winkel in Elst geweest voor het aan kopen van mijn nieuwe televisie . Hier krijg je nog het gevoel om als klant gewaardeerd te worden waarbij je op een juiste wijze van advies word bijgestaan in het bepalen van je keuze. Tevens een geweldige service thuis bij het installeren.

Nette communicatie en vlotte levering en installatie vd droger. Ruime keus in verschillende prijsklassen.

Abrahamian

Ik heb een inductiekookplaat gekocht met geïntegreerde afzuiginstallatie.
Ik heb een inductiekookplaat gekocht met geïntegreerde afzuiginstallatie.
Op dat moment was het product bij Expert het goedkoopst. Achteraf ook helemaal goed gegaan met opmeten, installeren en in gebruik nemen.
Het was vóór de Kerst. Heb ook aangegeven dat ik het vóór de feestdagen het graag wil geplaatst hebben (agendatechnisch). Ik had de indruk dat ze hun best hadden gedaan. Want ik kreeg het vóór de Kerst gedaan!
Dank aan iedereen die in dat proces zat, voornamelijk Ronny!

Meijer

Goed bedrijf met leuke aanbiedingen. Komen afspraken en snelle levering